راهپیمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر در یاسوج برگزار می‌شود + زمان و مکان

دنا نما:دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از برگزاری راهپیمایی آمران به معروف و ناهیان منکر در یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید فتح محمد حسینیان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد با بیان اینکه در آستانه ماه محرم و هفته دفاع مقدس هستیم، افزود: هفته دفاع مقدس که بر گرفته از فضای عاشوراست در تلاش هستیم بتوانیم از این فضای ایجاد شده استفاده کنیم و برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

 وی بیان کرد: یقینا اگر محور پیامبر و اهل بیت باشد می توانیم جامعه ای ابرومند داشته باشیم هر وقت از این فضا دور شدیم در جامعه دچار مشکل شدیم.
 حسینیان افزود: اگر در یک ایستگاه صلواتی یک قطره اب دهیم این قطره می تواند فضایی در جامعه ایجاد کند و تاثیرگذار باشد باید در شهرفضای عاشورایی ایجاد کنیم  اهل بیت به کمک ما می آیند.
حسینیان ادامه داد: اولین برنامه هفته امر به معروف راهپیمایی پیش بینی شده است این راهپیمایی دوشنبه هفتم مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا تا میدان هفتم تیر یاسوج برگزار می شود.

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی نیز با بیان اینکه ترویج امر به معروف یکی از ضرورت‌های اصلی جوامع اسلامی است، اظهار داشت: مسلمانان موظفند برای ترویج فرائض امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: این دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه حمایت و حفاظت از دین مبین اسلام و مبارزه با منکران، مفاسد، انحرافات و تباهی‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید عامل و رعایت کننده مسائل دینی باشند، عنوان کرد: در صورت اجرای این موارد رفتار آنها بر دیگران تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه برای نهادینه کردن این فریضه باید از خومان شروع کنیم، گفت: امر به معروف و نهی از منکر سدی در برابر مفاسد، منکرات، انحرافات و گناهان است و ماه محرم بهترین فرصت برای ترویج این فریضه الهی است.

حسینی تصریح کرد: امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت برای تمام بشریت به ویژه مسلمانان است و امر به معروف و نهی از منکر  بزرگ‌ترین انگیزه قیام آن امام همام بود.

وی با ابراز تاسف از اینکه دشمن با تبلیغات گام به گام خود در بحث ترویج بدحجابی و منکرات اقدام می‌کند، گفت: امروز باید برای از بین بردن منکرات بپاخیزیم و با اجرای برنامه‌های مختلف گام به گام حرکت کنیم و دشمن را به عقب برانیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز گفت: ماه محرم و هم دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ و آموزه های اسلامی است که تلاش کنیم بستر را برای کنترل و اسیب های اجتماعی ایجاد کنیم.
 فتاح محمدی بیان کرد: ماه محرم یک ظرفیت بزرگ است که باید بیشتر خود را تقویت کنیم.
 محمدی با بیان اینکه هرروز ما باید محرم باشدگفت: در این دو ماه زمینه های لازم برای ترویج فرهنگ اسلامی فراهم است فضای عمومی شهر را به چیزی که لازمه این دو ماه است آماده کنیم.
 وی عنوان کرد: فضای عمومی شهر که گاهی نگران کننده است و متناسب با استان نیست آماده شود و دستگاه ها نیز برای برگزاری برنامه ها همکاری لازم را داشته باشند.

امر به معروف یاسوج (۱۳) امر به معروف یاسوج (۱۲) امر به معروف یاسوج (۱۱) امر به معروف یاسوج (۱۰) امر به معروف یاسوج (۹) امر به معروف یاسوج (۴) امر به معروف یاسوج (۵) امر به معروف یاسوج (۶) امر به معروف یاسوج (۷) امر به معروف یاسوج (۸)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.