تغییر ساعت کار معلمان ابتدایی در شورای عالی آموزش وپرورش در حال بررسی است

دنا نما: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش از در دست بررسی بودن تغییر ساعت کار معلمان ابتدایی در شورای عالی آموزش وپرورش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، رضوان حکیم‌‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون معلمان ابتدایی با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری ۲۵ ساعت در هفته کار می‌کنند که با تصویب شورای عالی آموزش و پرورش این میزان به ۲۰ ساعت کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تغییر ساعت کاری معلمان ابتدایی در شورای عالی آموزش و پرورش مطرح شده است، عنوان کرد: این موضوع در دست بررسی و در صورت تصویب ابلاغ می‌شود.

حکیم‌زاده ابراز کرد: معلمان ابتدایی زیر ۲۰ سال سابقه کار نیز حکم فعالیت ۲۴ ساعت در هفته دریافت ولی در مجموع ۲۵ ساعت کار می‌کنند که باید این یک ساعت جبران شود.

وی همچنین از طرح احیاء پست راهبران آموزشی دوره ابتدایی خبر داد و افزود: این طرح نیز در دست بررسی بوده و در این زمینه نشست‌های مشترکی با مرکز نیروی انسانی، شورای عالی و معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت آموزش وپرورش برگزار شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش ادامه داد: پیش نویس احیاء پست راهبران آموزشی دوره ابتدایی تهیه شده که در صورت نهایی شدن با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن اجرایی می‌شود. در صورتی که این پست احیا شود مشکل خاص بودجه‌ای ندارد و راهبران از مزایای ده‌گردشی و تفاوت مدیریت آن برخوردار می شوند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.