پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس و دانشگاهها

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس و دانشگاهها را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و والدین تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، پیام تبریک دکتر علی‌محمد احمدی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و فصل علم اندوزی و کسب دانش و آگاهی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون

آغازین روزهای مهرماه یادآور حضور دانش آموزان و دانشجویان دانش دوستی است که برای ورود به بهاری فرحناک مهیا می شوند و بی وقفه و با عشق برای رفتن به خانه دوم لحظه شماری می کنند.

این روزها را باید سرآغاز لبخندها و  شادیهای فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن خود را از هم اینک در سر می پرورانند.
بی شک مدرسه دومین خانه و مامن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.
این استان مستعد، با پتانسیلهای فکری و معنوی و برخورداری از نیروی زبده و کار آزموده مرهون تلاش بی وفقه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که در همین مدارس درس عشق دادند و مشق ایمان کردند.

باید سعی شود با تقویت بنیه های علمی و زیرساختهای آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش زمینه رشد فکری و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان را فراهم نموده و با تبیین اهداف میان مدت و بلند مدت ارتقاء شاخص های علمی و پرورشی را ترسیم کرد.

همه فرهنگیان محترم استان اعم از  معلمان ، مربیان، مدیران و استادان دانشگاه سعی کنند افزایش راندمان علمی و ارتقاء شاخصهای فرهنگی را از اولویتهای مهم خود تلقی کنند و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید گام بردارند و بیش از گذشته همت ورزند.
دانش آموزان و دانشجویان این استان سعی کنند بر اساس رسالت خطیر و ذاتی خود تلاش در راستای تحصیل همراه با تهذیب را دوچندان کرده و توسعه فرهنگی و کمک به آینده استان را مد نظر داشته باشند.
اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را به همه دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و والدین محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همه عزیزان را از خداوند یزدان خواستارم.

علی‌محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.