راهپیمایی سراسری محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج برگزار شد + تصاویر

دنا نما: راهپیمایی محکومیت سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهوری دولت مستکبر و شیطان‌صفت آمریکا در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، نمازگزاران در شهر یاسوج  بعد از خطبه‌های دشمن شکن نماز جمعه از مصلی امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ترامپ مراتب انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا و نوکر سرسپرده‌اش اسرائیل و در راس آن رئیس جمهور منفور آمریکا و موضع گیری وی در سازمان ملل و اهانت به ملت ایران را محکوم کردند.

نظیر چنین راهپیمایی در سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از میعادگاه عاشقان الله و محل برگزاری نماز جمع برگزار گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این مراسم از حضور شرکت‌کنندگان در مراسم تقدیر و تشکر بعمل آورد.

محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۱) محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۲) محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۳) محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۴) محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۵) محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۶) محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۸) محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۹) محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۱۰) محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ در یاسوج (۱۱)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.