استاندار کهگیلویه وبویراحمد با ادای احترام به شهدا کار خود را آغاز کرد

دنا نما: علی محمد احمدی که ۲۵ شهریور سال جاری با حضور وزیر کشور به عنوان استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد روز شنبه همراه با جمعی از مسئولان و مدیران با حضور در گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا فعالیت رسمی و اجرایی خود را در این استان آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی محمد احمدی در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای یاسوج گفت: شهدا مایه عزت، افتخار و برکت نظام اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا و استشمام عطر شهیدان بهترین پشتوانه معنوی و انگیزه برای مسئولان اجرایی است که بتوانند با احساس مسئولیت بیشتر دین خود را به شهدا و مردم این دیار ادا کنند.
وی یاداور شد: راهی را که شهدا و ایثارگران رفتند سبب امنیت و سربلندی ایران اسلامی شد و مسئولان اجرایی امروز در سایه همین امنیت توفیق خدمت به مردم غیور و ولایت مدار پیدا کرده اند که باید قدردان این فرصت ارزشمند بود.
کهگیلویه وبویراحمد یکهزار ۸۸۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد سپس با حضور در دبیرستان پسرانه شاهد یاسوج زنگ مهر و مقاومت را در آغاز بهار تعلیم و تربیت نواخت.
وی با تبریک آغاز ماه مهر به همه دانش آموزان، معلمان، دانشگاهیان و متولیان امر تعلیم و تربیت گفت: بهره وری علمی و ارتقا شاخص های فرهنگی اولویت دانشگاه ها و مدارس باشد.
وی گفت: این روزها را باید سرآغاز لبخندها و شادی های فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن خود را از هم اینک در سر می پرورانند.
احمدی ادامه داد: بی شک مدرسه دومین خانه و مامن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.
وی تاکید کرد: این استان مستعد، با ظرفیت های فکری و معنوی و برخورداری از نیروی زبده و کار آزموده مرهون تلاش بی وفقه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که در همین مدارس درس عشق دادند و مشق ایمان کردند.
۱۵۲هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی در مقاطع مختلف تحصیلی امروز وهمزمان با سراسر کشور روانه کلاس های درس شدند.
این تعداد دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۹۴۴ مدرسه با هشت هزار و ۴۴۰ کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

n82674007-71885983 زنگ مدارس یاسوج دبیرستان شاهد (۱) زنگ مدارس یاسوج دبیرستان شاهد (۲) زنگ مدارس یاسوج دبیرستان شاهد (۳) زنگ مدارس یاسوج دبیرستان شاهد (۴) زنگ مدارس یاسوج دبیرستان شاهد (۵) زنگ مدارس یاسوج دبیرستان شاهد (۶) زنگ مدارس یاسوج دبیرستان شاهد (۷) زنگ مدارس یاسوج دبیرستان شاهد (۸)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.