راهپیمایی احیای امر به معروف و نهی از منکر در یاسوج

دنا نما: راهپیمایی احیای امربه معروف و نهی از منکر در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جمع تحمع کنندگان این راهپیمایی گفت: جلب مشارکت مردم، دعوت به همکاری اقشار مختلف جامعه، حمایت از آمران به معروف، ایجاد هشدار و طرح سوال در ذهن مردم و حساس کردن آنها نسبت به معروف ها و منکرات از مهمترین اهداف برگزاری این راهپیمایی است.
فتاح محمدی افزود: باید تلاش کنیم از منکرات پیشگیری و معروف ها را افزایش و ارتقاء دهیم.
عضو پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه قم هم در جمع راهپیمایان گفت: بد حجابی یکی از مسائل مهم کشور است که باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود اما بزرگترین منکر در جامعه امروز، ربا است چرا که رباخواری به معنای اعلام جنگ با خداست.
حجت الاسلام عبدالصالح شمس الدینی با انتقاد از رواج ربا در بازار و بانک های کشور افزود: وام همراه با ربا و اخذ جریمه دیر کرد از جمله مصادیق بارز ربا است.
وی بر مقابله جدی با اختلاس و ربا در جامعه تاکید کرد و گفت: مسئولان موظف هستند که در مقابل منکرات بزرگ جامعه از جمله اختلاس و ربا بایستند چرا که وقتی جامعه را ربا فرا گرفته، نمی توان توقع داشت که آن جامعه عفیف باشد.
شرکت کنندگان در راهپیمایی احیای امر به معروف و نهی از منکر، میدان شهدای نیروی انتظامی تا میدان هفت تیر یاسوج را طی کردند و شعارهایی با مضامین “هیهات من الذله، لبیک یا حسین، ای مرد غیرتت کو حجاب همسرت کو، قوه قضائیه اقدام انقلابی و فرموده رهبری اجرا باید گردد” را سر دادند.
شرکت کنندگان در بیانیه پایانی راهپیمایی احیای امر به معروف و نهی از منکر بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، هماهنگی قوای سه گانه و اعتماد آنها به توانمندی های داخلی و نیروهای انقلابی، مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی، وحدت جهان اسلام در شرایط کنونی و به کارگیری امکانات کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی را خواستار شدند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.