۴۰۰ میلیارد تومان بدهی انباشته حوزه حمل و نقل و راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شود

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی انباشته حوزه حمل و نقل و راه و شهرسازی استان عدد بسیار بزرگی است و برای تامین آن در وزارتخانه با جدیت پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پورتال استانداری کهگیلویه  و بویراحمد علی‌محمد احمدی در دیدار مسؤولین حوزه راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی انباشته در این حوزه که تمام روند صورت وضعیت، مناقصه، تفاهم‌نامه انجام و تایید شده، پیمانکار انتخاب و واگذاری و عملیات اجرائی صورت گرفته عدد بسیار بزرگی است و برای تامین آن موضوع در وزارتخانه با جدیت پیگیری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بدهی‌ها عقبه کارگری و عملگی دارند و ضروری است برای آنها فکری کرد.

استاندار بر اولویت‌بندی و سرعت‌بخشی به پروژه‌های که برای مردم ضرورت و حساسیت دارد، پیگیری اعتبار از مرکز جهت تسریع در روند و پیشرفت فیزیکی آنها، نظارت و دقت بر کیفیت پروژه ها و مدیریت موضوع بدهی پیمانکاران تاکید کرد.

احمدی، حوزه راه و حمل و نقل زمینی و هوایی استان را زیرساخت اصلی برای توسعه استان برشمرد و گفت: با وضعیت موجود پروژه دیگری در این خصوص برای استان تعریف نشود تا اینکه طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا ساماندهی شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیر جذب اعتبار از مرکز کشور است، ابراز داشت: ردیف‌های ملی را شناسایی کنید و برای تامین و جذب اعتبار در مرکز کشور به دنبال منابع مالی باشید.

احمدی تصریح کرد: با تکیه بر احکام برنامه ششم توسعه و سند آمایش، برنامه پنج ساله در خصوص وضعیت حوزه راه، حمل و نقل هوائی و زمینی و شهرسازی، راهداری، پایانه‌ها، هواشناسی، راه‌های روستایی و راه آهن تدوین و بیلان کاری و رشد شاخص به صورت مبنای زمانی هر فصل و یا شش ماه در آن مشخص شده ارائه شود.

استاندار به تسریع در روند پیشرفت فیزیکی پل شماره ۳ بشار یاسوج، محورهای شریانی یاسوج -بابامیدان، یاسوج- سپیدان و پاتاوه – دهدشت  به دلیل بار ترافیکی و تاثیر آنها بر توسعه اقتصادی و گردشگری استان تاکید کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.