پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های نیروی انتظامی است

دنا نما: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های نیروی انتظامی است و این مسئله، جز با همکاری و همراهی مردم محقق نمی‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سردار مهدی انصاری بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار افزود: اولویت پلیس استان مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت است و همچنین امنیت خط قرمز نیروی انتظامی و یکی از مهمترین سر فصل‌های مهم در زندگی همه افراد جامعه است.

انصاری خاطرنشان کرد: امروزه مساله امنیت نیاز اولیه مردم است، که نیروی انتظامی با اتکاء به خداوند و در سایه فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین توانسته است خواسته مردم را برآورده کند.

انصاری با اشاره به این که پاسداری از ارزش های دین و نظام اسلامی از وظایف خطیر همه مسئولان است، افزود: در خدمت رسانی مهمترین چیز آن است که بدانیم در پایان مسئولیت خود در برابر منظر مردم چه کردیم.

فرمانده انتظامی استان گفت: مسئولیت پلیس در نظام جمهوری اسلامی مهم است و در صورتی که نیت دلسوزانه و خیر همراه آن باشد، اجر و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است.

انصاری، مهمترین اولویت پلیس استان را مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: با اجرای این طرح ها شاهد افزایش رضایتمندی مردم از اقدامات پلیس در جامعه هستیم.

وی افزود: فلسفه وجودی ناجا خدمت صادقانه، بهنگام و بی منت به مردم است.

انصاری با اشاره به مؤلفه های پیشگیری اجتماعی تاکید کرد: در پیشگیری اجتماعی کلیه افراد جامعه باید همکاری و تعامل داشته باشند که این نوع پیشگیری بهتر است و نتیجه مطلوبی را به همراه دارد، که طرح امنیت محله محور نیز در این اساس طرح ریزی شده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.