کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک در گچساران

دنا نما: فرمانده انتظامی گچساران از کشف بیش از ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از  پایگاه خبری پلیس انتظامی گچساران از کشف بیش از ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران خبر داد.

سرهنگ “سید محمد موسوی”در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از اخذ مجوز قضایی و در اجرای تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور شیراز به گچساران، یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی شخصی به هویت معلوم که یک عدد کوله پشتی به پشت داشت به محض رویت ماموران، در لاین مخالف جاده به سمت گچساران بدون توجه به ایست ماموران پلیس متواری شد.

وی در ادامه افزود : با انجام اقدامات پلیسی، ماموران موتور سیکلت مورد نظر را متوقف و راکب را دستگیر که در بازرسی کوله پشتی این فرد موتورسوار مقدار ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: موتور سیکلت به پارکینگ انتقال و این فرد قاچاقچی پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ موسوی در خاتمه با هشدار به قاچاقچیان این بلای خانمان سوز تصریح کرد: با مشارکت مردم شریف شهرستان گچساران در همکاری با پلیس در سامانه ۱۱۰ و هوشیاری کارکنان انتظامی این شهرستان، افیونگران و سوداگران مرگ و مواد مخدر بدانند شهرستان گچساران و بالاخص شهر دوگنبدان، جایگاه ناامنی برای هرگونه فعالیت وی شده و توصیه پلیس برای این گونه افراد، دست برداشتن از این اعمال می باشد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.