احیاء و راه‌اندازی ۵۰ واحد تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد/۱۲ واحد معدنی نیازمند دریافت تسهیلات رونق تولید

دنا نما: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از احیا و راه‌اندازی ۵۰ واحد تولیدی در استان خبر داد و گفت: ۱۲ طرح صنعتی نیازمند ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، داریوش دیودیده به طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان که نیازمند دریافت تسهیلات رونق تولید هستند اشاره کرد و اظهار کرد: سال گذشته ۶۸ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی  ۶۰ درصد نیازمند دریافت تسهیلات رونق بودند که به ۱۶ واحد این تسهیلات پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در  سال جاری نیز ۴۴ واحد صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند، بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ۴۴ طرح صنعتی ۵۳۶ میلیارد ریال است که وضعیت این واحدها در کارگروه تسهیل و رونق تولید بررسی و به آنها اعتبار پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در کارگروه تسهیل و رونق تولید طرح‌های معدنی مشکل‌دار مورد بررسی قرار گرفتند، افزود: ۱۲ طرح معدنی نیازمند ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید هستند که تلاش می‌کنیم با اختصاص این مبلغ شاهد فعالیت واحدهای معدنی و فراهم شدن زمینه اشتغال در این حوزه باشیم.

این مسؤول عنوان کرد: طرح‌های کشاورزی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در این کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرند که طی سال جاری ۷۷ طرح کشاورزی با ثبت‌نام در سامانه صنعت و معدن در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

دیودیده به نتایج برگزاری نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: ۵۴۰ نفر با راه‌اندازی ۵۰ واحد تولیدی مشغول به کار شدند و این از نتایج رضایت بخش و قابل قبول برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.