عملیات اجرایی ۷ پروژه ورزشی در بویراحمد و دنا به اتمام رسید

دنا نما: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی ۷ پروژه ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا به اتمام رسیده که در هفته تربیت بدنی افتتاح می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید محمد تقی علوی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده عملیات اجرایی ۷ پروژه ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا به اتمام رسیده که در هفته تربیت بدنی(۲۶ مهر تا ۲ آبان ماه) با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: زمین ورزشی ده شیخ از توابع شهرستان دنا، زمین ورزشی سپیدار، زمین ورزشی گنجه‌ای بزرگ، زمین ورزشی دزک، سالن ورزشی سپیدار و سالن ورزشی بن زرد از جمله این پروژه‌ها است.

علوی از احداث ۶پروژه از محل اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت و یک پروژه از محل اعتبارات ملی خبر داد و افزود: ۲۳ پروژه ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا در حال ساخت بوده که در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های ورزشی شهرستان بویراحمد و دنا از محل اعتبارات خاص وزارت نفت پیگیر اختصاص ۳۰ میلیارد تومان هستیم که هنوز نهایی نشده ولی در مجموع خوشبین هستیم.

علوی ابراز کرد: ۱۰۰ پروژه ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا بوده که از این تعداد ۲۶ مورد از محل اعتبارات استانی، ۲۳ پروژه ملی و ۵۱ مورد نیز از محل اعتبارات نفت است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.