پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است/ ایجاد امنیت و آرامش هدف مشترک بین پلیس و دستگاه قضائی است

دنا نما: رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیته راهبری و نشست قضایی (گرامیداشت هفته ناجا) با اعلام حمایت قاطعانه از اقدامات پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیته راهبری و نشست قضایی (گرامیداشت هفته ناجا) در جمع فرماندهان، مسئولان انتظامی و قضایی استان با اشاره به لزوم هماهنگی و تعاملات پلیس و دستگاه قضایی افزود: پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است و مردم به دستگاه قضایی و پلیس امیدوارند و در واقع، اقتدار نظام اسلامی در قدرت و قوت قوه قضائیه و نیروی‌های انتظامی متجلی است.

وی با اشاره به لزوم توجه کافی به مقوله امنیت گفت: امنیت، اولویت اول دستگاه قضایی و پلیس است که در این زمینه اجرای طرح‌های موثر باید به صورت مستمر ادامه پیدا کند. ارتقاء امنیت با همت و تلاش مامورین نیروی انتظامی در استان ما بسیار مطلوب است.

وی با اعلام حمایت قاطعانه از اقدامات پلیس گفت: مجموعه قضایی از هرگونه اقدامی که در چارچوب شرع و قانون و در جهت منافع عمومی و رفع مشکلات مردم انجام شود، قاطعانه حمایت می‌کند.

مزارعی با تقدیر از خدمات و زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی از اقدامات قانونی و شرعی خادمان مردم در نیروی انتظامی همچون گذشته قاطعانه حمایت خواهد کرد.

ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، هدف مشترک بین پلیس و دستگاه قضائی است  

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در کمیته راهبری و نشست قضائی به مناسبت هفته ناجا گفت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، هدف مشترک بین پلیس و دستگاه قضائی است.

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تاکید بر ارتقاء تعامل پلیس و دستگاه‌های قضائی، ابراز داشت: هرچه سطح تعامل پلیس و دستگاه قضائی بیشتر و مستحکم‌تر باشد، شرایط ارتکاب جرم برای مجرمان سخت‌تر خواهد بود و در این راستا پیشگیری از وقوع جرم را یک اصل انکارناپذیر در ماموریت‌های پلیس و دستگاه قضائی عنوان کرد.

سردار انصاری ایجاد امنیت و آرامش در جامعه را هدف مشترک بین پلیس و دستگاه قضائی دانست و اظهار داشت: ملاک پلیس در اجرای ماموریت‌ها، قانون است و با هرگونه ناهنجاری و آشفتگی‌های اجتماعی برابر قانون برخورد و پرونده ها را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع می کند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نتیجه این یکدلی و هماهنگی و صمیمیت موجود در بین دستگاه‌های استان امنیت پایداری است که حاصل شده است، در مقابله با مجرمان و هنجارشکنان پلیس به پشتیبانی دستگاه قضائی دلگرم بوده و همچنین دستگاه قضا با تکمیل سریع پرونده‌ها و صدور به موقع احکام موجب برخورد سریع و به موقع با مجرمان می شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.