تجمع طلاب، روحانیون، نظامیان و سیاسیون یاسوج درمحکومیت سخنان ضدایرانی رئیس جمهورآمریکا

دنا نما: طلاب، روحانیون ، سیاسیون و نیروهای نظامی دردفاع ازسپاه پاسداران و محکومیت سخنان ضدایرانی رئیس جمهور دیوانه آمریکا تجمع اعتراضی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما،حجت اسلام سید جواد خاضع در این تجمع با تقدیر از حضور چهره سیاسی طلاب و نظامیان برای حضور در مراسم محکوم کردن سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور امریکا گفت:امروز همه یکصدا هستند و به همه رسیده است که ایران اسلامی کشوری متحد برای دفاع از ارزشهااست.

وی به داستان قوم عاد اشاره کرد و افزود:قوم عاد قوی بودند که به خود می نازیدند و خود را قدرت مند می دانستند اما عذاب الهی انها را نابود کرد.

خاضع استکبار علمی؛ مذهبی؛ اقتصادی و سیاسی را از مصداق استکبارهای گفته شده در قران دانست و افزود: دیدگاه فرعونی مسئولان استکباری امریکا به دنبال بردگی جهان برای خوداست.

خاضع تصریح کرد: آمریکا پدر تروریست است و هرکجا که دلش بخواهد برای تفرقه و پاشیدن بذر فتنه خود برای غارت بیت المال انها دست به هر کاری می زند.

وی ادامه داد: برخی امروز از آمریکا ترس دارند و میگویند اگر ما باامریکا بجنگیم نمی توانیم پیروز شویم تا دیروز از مهربانیهای اوباما و امروز از دیوانه صفتی های ترامپ می گویند.

خاضع تصریح کرد: قرآن به صراحت گفته است  مسلمان باید روحیه استکبار ستیزی داشته باشد اما می بینیم که امروز برخی روحیه استکبار را فراموش کرده اند.

وی ابراز کرد: کسانی که تا دیروز خواهان از بین بردن شعار مرگ بر امریکا بودند امروز چه جوابی خواهند داشت.

خاضع بیان کرد: شعار مرگ بر امریکا و ایستادگی در مقابل دشمن ریشه قرآنی دارد.

وی گفت:ما بر اساس حکم قران در مقابل دشمن می ایستیم و به دشکن نشان خواهیم داد اتحاد امروز مردم و مسوولین تودهنی به دهان دشمن خواند بود.

خاضع گفت:اگر برخی سخنها علیه سپاه مقتدر پاسداران در موقع انتخاب گفته نمی شد ترامپ احمق  به جرات نمی داد علیه سپاه قهرمان که امروز  تروریست را قهرمانانه در منطقه  شکست داده است توهین نمی کرد.

این استان حوزه علمیه تصریح کرد:امروز برخی از مسوولان بی کفایت کشورهای اسلامی گوش به فرمان این شیطان بزرگ است که خودش مهد تروریست پروری بوده اما خود را در عین ناباوری نجات بخش می داند.

وی گفت: سپاه قهرمان همه ملت ایران و دولت های منطقه است و این وحدت کشور مردم و دولت نشان خواهد داد که ایرانی ظلم نمی پذیرد.

خاضع به برجام اشاره کرد و گفت:برجام اگر چیزی نداشت اما به امریکا دوستان نشان داد که به امریکا نمی شود اعتماد کرد.

وی ادامه داد:دیگر مذاکره در مورد اینگونه سخنها بی فایده است و امریکا نشان داده است هرچه در مقابل انها کرنش کنیم روحیه استکباری ان بیشتر خواهد شد.

همچنین مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت:حوزویان اینجا به رییس جمهور ابله امریکا گفتند که ریشه های انقلاب بیشتر روییده و امروز کلامشان مرگ بر امریکاست.

حجت الا سلام زمانی گفت: امروز همه از مردم گرفته تا نیروهای نظامی سیاسیون و تفکرات سیاسی همه یکصدا هستند و گوش به فرمان رهبرند.

وی بیان کرد:ایران اسلامی کشور مدافع محرومان عالم است و به دشمنان نشان خواهد داد که عزت ایرانی چیست.

حجت الا سلام زمانی بیان کرد:دشمن بداند ما گوش به فرمان رهبریم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ملت ایران اماده دفاع از ارزشها و مستضعفان جهان است و اینگونه تهدیدها در این کشور جا ندارد.

IMG_0563 IMG_0564 IMG_0576 IMG_0579 IMG_0580 IMG_0581 IMG_0590 IMG_0594 IMG_0596 IMG_0597 IMG_0600 IMG_0601 IMG_0604 IMG_0608 IMG_0611 IMG_0612 IMG_0617 IMG_0620 IMG_0626 IMG_0631 IMG_0634 IMG_0640 IMG_0645 IMG_0658 IMG_0668

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.