آمریکا سردمدار گروهک‌های تروریستی در جهان است

دنا نما: قائم‌مقام سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جواب مردم به یاوه‌گویی‌های ترامپ دندان‌شکن بود گفت: آمریکا سردمدار گروهک‌های تروریستی در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، بعد از ظهر امروز کارکنان و مسوولان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از کودکان تحت تعلیم در مهد کودک‌های وابسته به بهزیستی برای تجلیل از پاسداران انقلاب اسلامی در محل سپاه فتح حاضر شدند.

در این آیین که مدیرکل بهزیستی استان و معاونین نیز حضور داشتند سرهنگ جهانگیر انصاری قائم‌مقام سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به دهن‌کجی استکبار جهانی و به خصوص ترامپ در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: این‌ها خودشان سکان‌دار و جلودار گروهک‌های تروریستی هستند.

قائم‌مقام سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جواب مردم به یاوه‌گویی‌های ترامپ دندان‌شکن بود افزود: در همه این سال‌های نزدیک به چهار دهه عمر انقلاب اسلامی هر چه در توان داشتند برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفتند اما هیچ گاه موفق نشدند.

انصاری بیان کرد: آن‌ها سعی کردند در همان اوایل انقلاب نظام نوپا را سرنگون کنند که با حماسه‌سازی شهیدان و ایثارگران به اهداف خود نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها اگر می‌توانستند در این چهار دهه کاری انجام دهند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند اما هر بار به در بسته خوردند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.