مهمترین اولویت در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است

دنا نما: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: از مهمترین اولویت های ما در روستاهای استان، توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، غلام محمد زارعی بعد از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای “رهمالی” ‌در شهرستان بویراحمد افزود: در کنار توسعه خدمات و زیرساخت ها، تلاش و هدفگذاری ما در روستاهای استان، تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در این حوزه است.

زارعی با بیان اینکه  شرایط کشور خاص است و نفت کشور به قیمت پایینی به فروش می رسد، تصریح کرد: با تلاش و اقدامات انجام گرفته توسط دولت و مسئولین، فروش نفت به بیش از ۱.۷ میلیون بشکه رسیده است.

زارعی خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر بشکه  نفت مثل گذشته نیست که ۱۴۰ دلار باشد و ندانند باید با آن چه کنند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه آبرسانی روستای رهمالی بویراحمد گفت: در این پروژه برای آبرسانی به هر خانوار قریب به ۱۲.۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین اگر برحسب  جمعیت روستا حساب کنیم، برای اجرای این طرح برای هر نفر ۳.۵ میلیون تومان هزینه شده است.

زارعی با اشاره به اهمیت مساجد و نقش آنها در تعالی، رشد و آرامش انسان ها تصریح کرد: توسعه و بهبود وضعیت مساجد در استان لازم است و در همین راستا ۱۰۰ میلیون ریال برای بهبود وضعیت این مسجد اختصاص می دهم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با گلایه نسبت به وضعیت آنتن دهی موبایل در روستاهای استان و ناراحتی مردم در رابطه با عدم آنتن دهی موبایل گفت: ضروریست که هرچه سریعتر نسبت به بهبود آنتن دهی موبایل در روستاها اقدام شود.

زارعی بر توسعه زیرساخت های ارتباطی، توسعه خدمات و بهبود وضعیت آنتن دهی موبایل در روستای رهمالی تاکید کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.