آتش‌بازی بانوان فوتسالیست کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری/شکست سنگین ساری و کردستان مقابل شاگردان آشتیانی

دنا نما: در مسابقات فوتسال جوانان بانوان کشور، بانوان فوتسالیست کهگیلویه و بویراحمد آتش‌بازی به راه انداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور چهار تیم برتر فوتسال بانوان مرحله نهایی مسابقات فوتسال جوانان بانوان کشور در یاسوج آغاز شد.

در این مسابقات تیم های پارس ایرانیان اصفهان، سنندج، ساری و کهگیلویه بویراحمد حضور دارند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

در اولین روز این مسابقات در سالن پوریای ولی شهر یاسوج دو دیدار برگزار شد و تیم‌های پارس ایرانیان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برابر حریفان خود تیم‌های سنندج و ساری صاحب برتری شدند.

در اولین بازی برگزار شده این مسابقات دو تیم پارس ایرانیان اصفهان و سنندج به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ایرانیان اصفهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ برابر تیم بانوان سنندج صاحب برتری شود.

در دومین دیدار این رقابت‌ها تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد و ساری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کهگیلویه و بویراحمد در یک بازی پرگل و با نتیجه ۶ بر۲ تیم فوتسال بانوان ساری را شکست  داد.

در ادامه مسابقات قهرمانی جوانان کشور تیم مقتدر فوتسال بانوان استان با سرمربی‌گری خانم مهناز آشتیانی مقدم در بازی دوم تیم کردستان قهرمان فصل قبل جوانان را با نتیجه ٩ بر صفر در هم کوبید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.