اقدامات اقلیم کردستان امنیت ایران اسلامی را هدف قرار داده بود

دنا نما: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات اقلیم کردستان عراق امنیت ایران اسلامی را هدف قرار داده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری یوم الله ۱۳ آبان افزود: تحولات شمال عراق و اقلیم کردستان از مهمترین اتفاقات انجام گرفته است و هدف نهایی آن و مهمترین موضوع در این رابطه به خطر افتادن امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران و شکستن هیبت مقاومت بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان تاکید کرد: ایران اسلامی به دنبال نهایت اقتدار اسلام است و دشمنان با ایجاد توطئه به دنبال این هستند که منطقه را به کانون اختلاف تبدیل کنند.

وی استقلال کردستان را تقویت روحیه و اقدامات نژاد پرستانه دانست و بیان کرد: این اقدامات جهان اسلام و محور مقاومت را هدف قرار داده است.

حسینی صدر گفت: اگر چنین امری در کردستان محقق می شد استقرار رژیم صهیونیستی در آن نقطه را میسر می ساخت.

وی افزود: همچنین ایجاد نا امنی در نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف این توطئه بود.

حسینی صدر با اشاره به موضوع تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یکی از مظاهر قدرت و اقتدار ایران اسلامی است، گفت: آمریکا از اقتدار ایران و سپاه و قدرت آن می ترسد.

حسینی صدر تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال باید متمایز از سالهای دیگر باشد و دلیل آن این است که دشمن با حرکات خود امنیت نظام را مورد هدف قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد و ابراز داشت: آمریکا نماد شرک و کفر است و امروز ندا دادن بر علیه آن و اعلام انزجار از آمریکا و استکبار جهانی مهم است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.