اروپا حکم دم ترامپ را دارد/اروپایی‌ها هم به دنبال بازار ایران و هم خلع سلاح ما هستند

دنا نما: رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این که اروپاییان دم ترامپ هستند گفت: آن‌ها می‌خواهند بیاییند و از سرمایه‌گذاری در ایران نفع ببرند و جیب خود را پر کنند و از سوی دیگر ما را خلع سلاح کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام سید صدرالدین شریعتی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان شهر یاسوج با بیان این که این روز روز بزرگ استکبار ستیزی است اظهار کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۷ عده زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان در جلوی دانشگاه تهران به شهادت رسیدند و علاوه بر این ۱۳ آبان سال ۴۴ رژیم شاه امام راحل را به ترکیه تبعید کردند و بعد از انقلاب هم دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تصاحب کردند و جاسوسان آمریکایی را دستگیر کردند که این انقلاب دوم بود.

وی گفت: این سه روز بزرگ روز مبارزه با استکبار نامیده می‌شود که هر ساله در همه نقاط کشور دانشجویان و دانش‌آموزان فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و با شیطان بزرگ به مقابله برمی‌خیزند.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با بیان تفاوت ۱۳ آبان امسال با سال‌های گذشته افزود: امسال مردک دیوانه رییس جمهور آمریکا حرف‌های بزرگتر از دهان خود زده و علاوه بر این به برجام پشت پا زده و در مقابل شایسته ترین نهاد انقلاب اسلامی یعنی سپاه موضع خصمانه گرفته و جسارت به سپاه کرده‌اند که امسال فریاد مردم ما بلندتر از هر زمان دیگری است.

شریعتی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: آمریکا به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ است و به عنوان دشمن انسان است به همین خاطر قران به ما می‌فرماید شیطان برای شما دشمن آشکاری است و آن را دشمن بپندارید پس با تمام وجود باید مقابل آن‌ها بیستیم چرا که ۶۰ سال است در مقابل این کشور توطئه می‌کند و بسیاری از دولت‌های ما را سرنگون کرده است که کودتای ۲۸ مرداد به رهبری آمریکا صورت گرفت.

این استاد دانشگاه با بیان این که تاریخ ما را شاهنشاهی کردند و قسم خوردن به قران را برداشتند و قسم به کتاب آسمانی را مطرح کردند و علاوه بر این امام را تبعید کردند و آن حضرت را در بین کشورهای مختلف گرداندند و در انقلاب هم جنایت‌ها کردند و دولت موقت را علیه ملت شوراندند و جنگ تحمیلی را راه انداختند و گروهک‌ها را مسوول ترور کردند و هواپیمای مسافربری ما را با ۳۰۰ مسافر زدند و هر لحظه برای براندازی تلاش کردند و جریان فتنه را راه انداختند.

شریعتی با بیان این که دولت آمریکا برای براندازی انقلاب ما بودجه تصویب کرد افزود: اکنون هم ترامپ مثل درنده‌ها علیه نظام اسلامی چنگ و دندان نشان می‌دهد که باید بدانند این مردم در مقابل تجاوز و زور می‌ایستند و به تمامیت ارضی کشور پایبند هستند.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع راهپیمایان یاسوجی گفت: نیروهای مسلح ما در مقابل همه این‌ها ایستادند و باید افتخار به سپاه و سپاه قدس و سردار سلیمانی کنیم که چگونه آمریکا را در منطقه غرق کردند و کشورهای اسلامی را آزاد کردند.

وی گفت: آمریکایی‌ها به شدت از حضور ما در منطقه ناراحت هستند چرا که در گذشته همه جلوی آن‌ها فرش قرمز پهن می‌کردند اما الان به جز دو کشور امارات و سعودی سایر مناطق مشت محکمی به دهن آن‌ها می‌زنند و بی خود نیست که رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه و سپاه قدس ما نعره می‌کشند.

شریعتی افزود: در حالی است که نمی‌دانند این جا مملکت شیران پ دلیران است و مکتب حسین حاکم است و به همه ما یاد داده است که باید یاریگر امام زمان خود باشیم.

وی گفت: در اول انقلاب سلاح مدرن نداشتیم و دنیا به ما سلاح نمی فروخت ولی به برکت انقلاب اسلامی سپاه ما آن قدر عدوات نظامی آماده کرده که قابل شمارش نیست و اگر می توانند غلط کنند تا هدف موشک‌های دوربرد قرار گیرند.

شریعتی بیان کرد: سلاح‌های ما قابل مذاکره نیست و می‌بینیم که اروپاییان همراه با ترامپ از موشک‌های ما سخن می‌گویند که با این حقه بازی ما را از منطقه بیرون کنند.

وی با بیان این که اروپاییان دم ترامپ هستند تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند بیاییند و از سرمایه‌گذاری در ایران نفع ببرند و جیب خود را پر کنند و از سوی دیگر ما را خلع سلاح کنند.

شریعتی در ادامه با بیان این که در یک حرکت تروریستی در تهران مقر داعش ۸۰۰ کیلومتر آن طرف تر مورد هدف قرار گرفت افزود: این از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که می‌خواهند با برجام موشکی ایران را خلع سلاح کنند چرا که می‌دانند نیروهای آن‌ها در تیررس نیروهای ما قرار دارد.

این عضو هیات علمی دانشگاه در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم این حرکت ضد استکباری را ادامه بدهیم اول باید مومن به خدا باشیم و سپس باید درس بخوانیم و زمان خود را بشناسیم و بصیرت خود را بالا ببریم و مقابل دشمنان خود بیستیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.