حریم ۲ جاده اصلی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف حریم دو محور مواصلاتی اصلی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی خوان‌پایه اظهار داشت: با حضور راهداران و پلیس رفع تصرف به حریم دو محور مواصلاتی اصلی “یاسوج-سمیرم” و “یاسوج-اقلید” انجام شد.

وی عنوان کرد: حریم جاده “یاسوج-سمیرم” از حدفاصل کمیته امداد تا زندان مرکزی و جاده “یاسوج-اقلید” از پل بزرگ مهریان تا دوآب مهریان” به طول ۵ کیلومتر رفع تصرف شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حفظ و نگهداری از حریم راه‌ها از وظایف ذاتی این دستگاه خدمت رسان است، ادامه داد: در این زمینه بدون هیچ مماشاتی و تنها طبق مصوبات سازمانی و قانون عمل می‌کنیم.

خوان‌پایه ابراز کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان با تمام محدودیت‌ها و فشارها در رفع تجاوز به حریم با هماهنگی با سایر نهادهای مرتبط گام برمی‌دارد و در این زمینه هیچ گونه ملاحضه کاری نداریم.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در فازهای دوم و سوم نیز رفع تجاوز به حریم، پاکسازی و زیباسازی حریم و ریزش برداری حریم راه در حوادث غیر مترقبه را در محورهای مواصلاتی و به تبع آن حریم و مبادی ورودی شهر یاسوج به عنوان مرکز استان با توجه به حجم ترافیک وسایط نقلیه سنگین، نیمه سنگین و سواری را در دستور کار داریم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.