۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی مینی بوس دانش آموزان دختر در یاسوج

دنا نما: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی مینی بوس دانش آموزان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، جلال پورانفرد افزود: بر اثر واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۷ روز دوشنبه، ۲۲ آبان ماه در یاسوج، ۱۸ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مصدومان جراحت شدید نداشتند و جهت مداوا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و بصورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کار رهاسازی دانش‌آموزان توسط نیروهای اورژانس انجام شد و در این حادثه متأسفانه راننده، همراه و به همراه ۱۶دانش آموز مصدوم شدند.

پورانفرد تصریح کرد: این مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان دختر مدرسه فرزانگان یاسوج در خیابان امامت ۱۰ این شهر واژگون شد.

“رقیه شکوهی”، مدیر مدرسه دخترانه فرزانگان یاسوج ضمن تأیید این خبر گفت: متأسفانه سرویس مدرسه به دلیل بی‌احتیاطی واژگون شد و هیچ کدام از دانش‌آموزان مشکلی پیدا نکردند و یک و دو نفر از دانش‌آموزان دچار کوفتگی بدن و خراش سطحی شدن که الحمدالله حال همه دانش آموزان خوب است .

وی بیان کرد: مینی‌بوس سرویس دانش‌آموزان در حال حرکت بوده که به دلیل دود زیادی که از کامیون روبرو مینی‌بوس بلند می‌شود، راننده سرویس مدرسه جلوی دید خود را نمی‌بیند و با تپه ماسه‌ای برخورد می‌کند و واژگون می‌شود .

شکوهی اضافه کرد: حال همه دانش‌آموزان خوب است و همه آنها معاینه شدند و از دو و سه نفر آنها نیز عکسبرداری و سونوگرافی انجام شد و هیچ مشکلی برای دانش‌آموزان پیش نیامد./ایسنا

واژگونی مینی بوس دانش آموزان یاسوج

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.