تیم تخصصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به زودی در کرمانشاه مستقر می‌شود

دنا نما: تیم تخصصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به زودی در کرمانشاه مستقر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تلخ زلزله کرمانشاه، گفت: با هدف رفع کمبودهای پزشکی و در راستای ابراز همدردی با مردم زلزله زده، تجهیزات و اقلام پزشکی پرکاربرد به کرمانشاه ارسال شد.

اورنگ ایلامی افزود: مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان نیز  آمادگی دارد، در صورت نیاز اتوبوس آمبولانس استان را به غرب کشور اعزام کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: در روزهای اخیر همکاران امدادگر در اورژانس ۱۱۵و تیم های پزشکی و بهداشتی اعزامی در مناطق زلزله زده همچنان در حال ارائه خدمت هستند و به زودی با هماهنگی های لازم کادر تخصصی درمانی این دانشگاه به مدت یک هفته در مناطق زلزله زده کرمانشاه مستقر خواهند شد.

دکتر ایلامی یادآور شد: در همان ساعات اولیه  اعلام این حادثه دردناک نیز دستورهای لازم بالاخص به حوزه معاونت های درمان، بهداشت و اورژانس ۱۱۵ استان اعلام، تا با حفظ آمادگی لازم در اسرع وقت، از هرگونه مساعدت نسبت به حادثه دیدگان دریغ نکرده و نسبت به رفع مشکلات آنان و پذیرش فوری مصدومان و بیماران احتمالی اقدام شود.

در این راستا ضمن اعلام آمادگی واحدهای مختلف دانشگاه جهت تامین نیرو که به EOCقطب و کشور اعلام شد، در بخش درمانی تعداد ۳پزشک عمومی، ۱۵ پرستار، ۶ کارشناس اتاق عمل و بیهوشی و در حوزه بهداشت نیز سه تیم هفت نفره اعزام شدند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.