تکذیب خبر فرمانداری که به روی مامور نیروی انتظامی استان اسلحه کشید

دنا نما: پلیس فتا استان کهکیلویه وبویر احمد در اطلاعیه ای اعلام کرد:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، اخیرا خبری در فضای مجازی وسایتهای داخلی استان مبنی براینکه فرماندار  یکی از شهرستان هشتگانه استان کهگیلویه و بویراحمد که با سرعت غیرمجاز (بیش از ۱۳۰ کیلومتر) در یکی از مسیرهای استان در حال رانندگی بود، با دستور توقف از سوی مامور راهنمایی و رانندگی مواجه شد.

پلیس وظیفه شناس پس از توقف خودرو فرماندار، اقدام به نوشتن برگه جریمه برای این مقام مسئول را داشت، در این بین فرماندار خود را معرفی می کند و به این مامور می گوید مگر مرا نمیشناسی که میخواهی برگه جریمه صادر کنی؟! مامور وظیفه شناس نیز می گوید شما را میشناسم اما چون تخلف کرده اید باید جریمه شوید و قانون برای همه یکسان است.

با گفتن این حرف، فرماندار از کوره در می رود و با گذاشتن اسلحه کمری که به همراه داشت به روی شقیقه مامور او را تهدید می کند.

با توجه به بررسی های صورت گرفته خبر مذکور به شدت تکذیب می شود وصحت ندارد.

در این اطلاعیه از سوی پلیس فتا استان کهکیلویه وبویراحمد تاکید شده است: رسانه ها  از انعکاس اخبار بحث برانگیز که از صحت وسقم آن مطلع نیستند و از منابع رسمی اعلام نشده و باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی در جامعه می شود و حتی از اشتراک گذاشتن آن اخبار در فضای مجازی جدا خودداری کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.