تشکیل ۵ کمیته ستاد بزرگ‌داشت ۹ دی در کهگیلویه و بویراحمد/۹ دی انقلاب سوم بود/۹ دی متعلق به یک جریان خاص نیست

دنا نما: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۵ کمیته ستاد بزرگ‌داشت ۹ دی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگ‌داشت ستاد روز ۹ دی با تبریک هفته وحدت  و میلاد حضرت محمد(ص) با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار کرد: فتنه ۸۸  بر اساس هواهای نفسانی برای رسید به قدرت و پیروی از بدعت‌های گذشته بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که فتنه یعنی مخلوط کردن حق و باطل که تشخیص حق را سخت می‌کند، افزود: فتنه ۸۸ عظیم بود اما چیز جدیدی نبود چرا که در صدر اسلام و در دوران انقلاب شاهد این فتنه‌ها بوده‌ایم.

وی با بیان این‌که به مناسبت گرامی‌داشت روز ۹ دی پنج کمیته تشکیل داده‌ایم ،گفت: مسؤولیت کمیته فضای مجازی به سپاه فتح استان و کمیته ارتباطات به صدا و سیمای استان و کمیته دانشجویی به بسیج دانشجویی، کمیته تشکل مردمی به جبهه مردمی و همچنین کمیته برگزاری مراسم به شورای هماهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تبیین و روشنگری ماهیت فتنه ۸۸ داده شده است.

خاضع تصریح کرد: پیش‌بینی‌می‌شود که صدا و سیما در ایام منتهی به ۹ دی برنامه‌های  با هدف روشنگری و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها  و همچنین استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ ارزش‌های انقلاب در فضای مجازی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته‌ها باشد.

این مسؤول از رسانه‌ها خواست بیشتر به فتنه ۸۸ با انتشار مقالات نوشتاری بپردازند و افزود: ما از آموزش و پرروش انتظار بیشتری داریم که فتنه ۸۸ را بین دانش‌آموزان تبیین کند.

وی با بیان این‌که ۹ دی روز بیعت دوباره با رهبری و ولایت بود، گفت: ۹ دی روز پایبندی بر سر ارزش‌ها اسلامی بود.

خاضع از ۹ دی به  عنوان انقلاب سوم یاد کرد و گفت: حماسه ۹ دی انقلاب را بیمه کرد و اگر این روز نبود وضعیت ایران مانند عراق و سوریه بود بنابراین بازخوانی فتنه ۸۸ و ۹ دی مهم است و باید تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ۹ دی متعلق به گروه خاص سیاسی نیست افزود: ۹ دی یک روز ملی است چرا که این روز به همه اقشار مردم و جریان‌های سیاسی تعلق دارد و در این روز همه آمدند تا از ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب حمایت کنند.

وی افزود: باید با بصیرت و روشنگری ماهیت فتنه ۸۸ و ۹ دی  برای کسانی این  را هنوز این وقایع را درک نکرده‌اند تبیین و تشریح شود.

این مسؤول عنوان کرد: مراسم ۹ دی مانند سال‌های گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد باشکوه برگزار و همه دستگاه‌ها در این خصوص همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

خاضع با اشاره به حضور مردم استان در روز ۹ دی تصریح کرد: مردم ما بار دیگر با حضور آگاهانه و بصیرت‌مندانه خود در روز ۹ دی با امام و رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.