برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی در یاسوج

دنا نما: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی عضو شورای فضای مجازی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ۹ دی روز بصیرت گفت: مراسم بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ دی با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی عضو شورای فضای مجازی و رئیس سابق سازمان صدا و سیما در مصلای شهری یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی متعلق به هیچ حزب و گروه سیاسی نیست بلکه متعلق به نظام و انقلاب است، افزود: رویکرد این مراسم تحلیلی و تبیینی است به همین منظور راهپیمایی برگزار نمی‌شود.

وی به مهمترین برنامه‌های ۹دی اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه راه و بیراهه در مصلای امام خمینی(ره)، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در روز ۸ دی ماه، تولید محتوا در فضای مجازی و نشست‌های بصیرت‌افزایی در مساجد و بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های ۹ دی است.

این مسؤول از همه اقشار جامعه برای شرکت در این مراسم دعوت کرد و گفت: مردم به مانند سال‌های گذشته در این مراسم شرکت کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.