کشته و مصدوم شدن ۲ گردشگر در رودخانه خرسان شهرستان دنا + تصاویر

دنا نما: رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن دو گردشگر در رودخانه خرسان شهرستان دنا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما جلال پوران‌فرد رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این حادثه گفت: دو نفر گردشگر تهرانی که ساعت ۴ بعدازظهر دیروز از پل روستای نارمه واقع در مرز کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری با قایق بادی قصد سفر از طریق رودخانه خرسان را داشتند در این رودخانه دچار حادثه شدند.

وی افزود: دو نفر گردشگر به همراه راننده ساعت ۴ بعدازظهر دیروز از روی پل نارمه وعده خود را در نزدیکی روستای دوراه سادات محمودی گذاشته که راننده خودرو بعد از سوار شدن دو گردشگر بر روی قایق تا ساعت ۸ شب در نقطه دیگری در دوراه سادات محمودی منتظر می‌ماند تا دو گردشگر بعد از طی مسیر از طریق قایق به وی برسند.

پوران‌فرد گفت: راننده سمند بعد از ۴ ساعت انتظار و در ساعت ۸ دیشب که خبری از گردشگران نشد موضوع را با اهالی روستای دوراه سادات محمودی در میان گذاشته و ساعت ۵ صبح امروز به اتفاق اهالی روستا بعد از ۲ و نیم ساعت پیاده‌روی به محل حادثه که در محلی صعب‌العبور بوده رسیدند و متوجه حادثه شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ ادامه داد: در این حادثه یک نفر از گردشگران غرق شده بود و نفر دیگر مصدوم شد که اهالی روستا با تماس با فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ حادثه را اطلاع دادند.

وی گفت: حادثه در ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه صبح امروز به ۱۱۵ گزارش شد که اورژانس هوایی با هلی‌کوپتر امداد و تیمکی از غواصان هلال احمر در محل حادثه حاضر و جنازه فرد غرق شده را از آب بیرون آوردند و مصدوم را جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

 حادثه رودخانه خرسان (۵) photo_2018-02-07_15-22-23 حادثه رودخانه خرسان (۶) حادثه رودخانه خرسان (۴) حادثه رودخانه خرسان (۳) حادثه رودخانه خرسان (۱) حادثه رودخانه خرسان (۲)photo_2018-02-07_15-29-00

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.