شناسایی ۱۷ ورزشکار شاخص کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا

دنا نما: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۱۷ ورزشکار شاخص استان برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید محمدتقی علوی عصر امروز در نشست با ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد اظهار کرد: فضای خوب ورزشی در استان داریم که باید از خرد جمعی همه ورزشکاران برای تعالی ورزش استان استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت‌های مناسبی را در نقاط مختلف استان در دستور کار داریم و با ردیف اعتباری جدید که وزیر پیگیر آن هستند ماده ۹۴ می‌توان زیرساخت‌ها را توسعه داد.

وی ستاد بازی‌های آسیایی جاکارتا و همچنین توسعه ورزش قهرمانی را دو رویکرد حال حاضر این اداره‌کل دانست و گفت: ساماندهی ماده ۸۸ را در اداره‌کل با حمایت استانداری در دستور کار قرار دادیم تا بخشی از آن به امور بانوان اختصاص یابد.

علوی افزود: استفاده از بانوان در دستور کار قرار گرفته و چهار پست مسؤول کارشناسی اداره‌کل در دست بانوان است و یکی از ادارات شهرستانی مدیریت آن به دست بانوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: سیستم اتوماسیون اداری و اجرای آن از دیگر کارهایی بود که علوی به آن اشاره کرد و گفت: در بحث تجهیز پایگاه قهرمانی تلاش کردیم و به دنبال تجهیز کامل آن هستیم و اولین بار میزبانی آموزش و پژوهش منطقه‌ای را داشتیم.

این مسؤول تصریح کرد: حضور وزیر و معاون وزیر در این استان در سال گذشته از دیگر موفقیت‌های استان بود که علوی به آن اشاره کرد و گفت: تعداد ۹ رئیس فدراسیون به استان ما آمدند و در سطح قهرمانی ورزشکاران خود را آماده برای بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از بدو انقلاب تاکنون تنها یک نفر در بازی‌های آسیایی داشتیم ولی امسال شناسایی کرده‌ایم تا بتوانیم ورزشکاران شاخص خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم و برای همین ۱۷ ورزشکار خود را شناسایی کرده‌ایم تا برای المپیک ۲۰۲۰ هم نماینده داشته باشیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.