آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد باطل شد

دنا نما: آزمون استخدامی ۱۸۲ نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیمه کاره تمام ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، ساعت ۹ صبح امروز آزمون استخدامی ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در دو دانشگاه یاسوج(خانم‌ها) و دانشگاه آزاد اسلامی(آقایان) با حضور ۳ هزار و ۶۰۷ نفر دواطلب آغاز که به دلایل نامعلوم در زمینه چرایی نرسیدن سوالات تخصصی نیمه تمام ماند.

در حالی که در گذشته نیروهای شرکتی مورد نیاز تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بدون برگزاری آزمون و ضوابط خاصی جذب می‌شدند و این مسئله نگرانی و اعتراض مردم را نیز به همراه داشت اما اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصمیم گرفت با یک تابو شکنی رعایت عدالت را حتی در استخدام‌های شرکتی رعایت کند آزمونی که بنا به دلایل نامشخص ناتمام ماند.

مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچون گذشتگان می‌توانست بدون برگزاری آزمون، نیروهای سفارشی نمایندگان مجلس و سیاسیون را جذب کند و دیگر نیازی به دادن این همه هزینه و تقابل نباشد اما ماند تا برای مردم هر هزینه‌ای را به دل و جان بخرد.

 امروز ۳ هزار و ۶۰۷ داوطب در آزمون نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی بر سر ۱۸۲ جایگاه در دو دانشگاه یاسوج و آزاد اسلامی به رقابت نشستند که از این تعداد یک هزار و ۹۰۰ نفر خانم در دانشگاه یاسوج بدون هیچ مشکلی به رقابت پرداختند ولی سوالات تخصصی داوطلبان آقا در دانشگاه آزاد نرسید و این آزمون نیمه تمام ماند.

البته نوشتن پلاکاردهای انتقادی در دست برخی داوطلبان و شاید غیر داوطلبان این مسئله را در ذهن متبادر می‌کند که احتمال یک برنامه از پیش طراحی شده نیز باشد زیرا حتی یک راننده نیز می‌توانست در روند برگزاری این آزمون هنگام انتقال سوالات خلل وارد کند.

شاید افرادی که در گذشته بدون هیچ ضابطه‌ای فامیل، دوست و بستگان خود را به بدنه دانشگاه به عنوان نیروی شرکتی اضافه می‌کردند نیز از این روند نگران بوده و خواسته‌اند گربه را جلوی حجله سر ببرند تا دیگری مدیری نتواند از برگزاری آزمون شرکتی حرفی بزند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی در کمترین زمان ممکن خود را به محل برگزاری آزمون رساند تا بلکه بتواند شرایط را آرام کرده و با تاخیر چند دقیقه‌ای آزمون سوالات تخصصی را برگزار کند اما امکان ادامه روند امتحان با وجود داوطلبان عصبانی وجود نداشت.

بنا به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این آزمون ابطال شده و بزودی بدون گرفتن هیچ گونه‌ای هزینه‌ای از داوطلبان مجدد برگزار می‌شود و البته دلیل خلل در روند برگزار آزمون بررسی و با مسببان برخورد می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.