مدیران مدارس بویراحمد با آزمون انتخاب می‌شوند

دنا نما: فرماندار بویراحمد گفت: مدیران مدارس بویراحمد با آزمون انتخاب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از سایت فرمانداری بویراحمد دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به ریاست سرپرست فرمانداری بویراحمد در محل این فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص امکانات لازم و استقبال از مهمانان نوروزی، بهینه سازی و تغییر کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی در سطح شهرستان بویراحمد بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر آمادگی آموزش و پرورش جهت میزبانی از مسافران نوروزی اظهار داشت: مهمترین رکن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در حوزه آموزش و پرورش، همین شورای آموزش و پرورش است.

رئیس شورای آموزش و پرورش بویراحمد گفت: مدارس شهرستان بویراحمد با داشتن بیش از یک سوم جمعیت دانش آموزی در سطح استان دارای مشکلات و معضلات بسیاری است که همه وظیفه دارند در این راستا اقدامات موثری داشته باشند.

شاهرخ کناری اظهار داشت: در خصوص اسکان مسافران نوروزی باید نقاط ضعف سالهای قبل را شناسایی کرد و نسبت به رفع آنها اقدامات اساسی صورت گیرد.

کناری خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی نباید در ایام تعطیلات و با ورود مهمانان نوروزی، آب، برق و یا گاز مدرسه‌ای قطع باشد.

رئیس شورای اداری بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با هم‌افزایی و مشارکت در میزبانی از مهمانان نوروزی یاریگر آموزش و پرورش باشند.

سرپرست فرمانداری بویراحمد با ابراز گلایه از نوسازی مدارس گفت: زیبنده و شایسته مرکز استان نیست که در یک کیلومتری شهر یاسوج مشکل فیزیکی و مدارس استیجاری داشته باشیم.

وی گریزی هم به بحث جابجایی مدیران مدارس زد و گفت: در این مورد تابع مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی جدید آموزش و پرورش خواهیم بود که باید از طریق این سازمان اطلاع رسانی و شفاف سازی شود.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: تعیین مدیران مدارس شهرستان بویراحمد از طریق ثبت نام در یک سامانه و برگزاری آزمون صورت خواهد گرفت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.