شناسایی ۶۰۰ زن معتاد در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: ۶۰۰ زن معتاد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به میانگین ۱۰درصدی زنان معتاد در کشوری گفت: در استان ما کمتر از ۵ درصد معتادان خانم هستند .
سید ناصر رضایی افزود: بیش از ۷۰ مرکز درمان اعتیاد در استان فعال است که به افراد متقاضی خدمات ارائه می‌ دهند.
وی با بیان اینکه مراکز ترک اعتیاد ویژه خانم‌ها و دی آی سی (مراکز گذر درمان) نیز در استان فعال است ادامه داد: هم اکنون خانم‌های معتاد در این مرکز زیر چتر حمایتی هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفت: دولت برای تقویت سمن‌ها در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتبارات ویژه‌ای اختصاص داده است و در سال گذشته نیز ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه اجتماعی به استانداری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
نظری با اشاره به لزوم تقویت و حمایت سمن‌ها به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی افزود: برای نهادینه کردن حقوق شهروندی در جامعه حمایت از سمن‌ها ضروری است و سمن‌ها نیز از این ظرفیت برای تقویت خود و دفاع از حقوق شهروندی استفاده کنند.
وی با تاکید بر اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار ادامه داد: سال گذشته یک میلیارد تومان اعتبار برای توانمند سازی این بانوان اختصاص یافت که برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به خانواده‌ها بسیار تاثیر گذاربوده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اضافه کرد: نباید اجازه دهیم اعتبارات حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در جا‌های دیگر هزینه شود.
۱۲ هزار معتاد در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.