افزایش ۱۰۲ درصدی کشفیات مواد مخدر یک ماهه سال ۹۷ در کهگیلویه و بویراحمد/ دستگیری ۱۰۸ توزیع کننده مواد مخدر

دنا نما: جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۰۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در یک ماهه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سرهنگ کیقباد مصطفایی در نشست ظهر امروز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به کشفیات سال گذشته حوزه مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۴ تن و ۶۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که نسبت به کشفیات ۴۴۵۰ کیلوگرمی سال ۹۶ افزایش ۶ درصدی داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای ۹۰ درصد مصوبات کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر در سال گذشته گفت: در همین راستا ۱۹۵۰ نفر دستگیر، ۳۰۲ دستگاه خودرو توقیف و ۶۸ باند نیز منهدم شد.

وی به طرح پاکسازی نقاط آلوده اشاره کرد و گفت: در این طرح ۸۵ نقطه پاکسازی شد، یک هزار و ۲۴۵ نفر دستگیر و ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

مصطفایی در خصوص کنترل محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی در زمینه جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر و روان‌گردها گفت: در این محورها بیش از ۴ هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از افزایش ۱۰۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در یک ماهه سال جدید خبر داد و گفت: در یک ماهه امسال ۲۵۳ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر بوده که در مقایسه با ۱۲۵ کیلوگرم مواد کشف شده در مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۲ درصدی کشفیات هستیم.

وی تصریح کرد: در همین رابطه هم ۱۰۸ نفر دستگیر، ۲۱ دستگاه خودرو متوقف و ۲ باند نیز منهدم شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.