بازداشت شایعه پراکن زلزله یاسوج/تشکیل پرونده برای ۲۶ گرانفروش یاسوجی

دنا نما: فرماندار بویراحمد از بازداشت اولین شایعه پراکن زلزله یاسوج در روز گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، شاهرخ کناری گفت: روز گذشته و بنا به دستور قضایی، فردی در یاسوج که با شایعه سازی از وقوع زلزله های مکرر خبر می داد و سبب نگرانی مردم شده بود بازداشت و روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه این فرد هم در فضای مجازی و هم با یک‌ دستگاه نقلیه وانت بار بین مردم اقدام به شایعه سازی می‌کرد، اظهارداشت: فرد بازداشت شده در شایعات خود از خشکسالی زمین، نابودی جنگل‌ها و زلزله‌های شدیدتر در روزهای آینده سخن می گفت و سبب نگرانی مردم شده بود.

فرماندار بویراحمد افزود: به‌طور حتم با کسانی که بخواهند در چنین شرایطی سبب نگرانی مردم و ایجاد شایعات شوند براساس قانون، برخورد خواهد شد.

تشکیل پرونده برای ۲۶ گرانفروش یاسوجی

کناری در ادامه از تشکیل ۲۶ پرونده برای گرانفروشان شهر یاسوج که در چندروز گذشته اقدام به گرانفروشی کالاهای خود کرده اند هم خبرداد.

وی گفت: متاسفانه برخی از مغازه داران شهر یاسوج کالاهای خود از قبیل پلاستیک و چادر را به چند برابر قیمت می‌فروختند که پرونده های گرانفروشی آنان در تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

استقرار ۶۰۰ چادر در کمپ های یاسوج

فرماندار بویراحمد در ادامه از استقرار ۶۰۰ چادر برای شهروندان شهر یاسوج در کمپ‌ها خبرداد و اظهارداشت: البته چادرهایی به برخی از افراد دارای شرایط حاد مانند جانبازان و معلولان نیز واگذار شده است.

کناری گفت: درتلاشیم که تعداد بیشتری چادر به متقاضیان چادر واگذار و البته جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد آمارهای دقیقی از میزان توزیع چادرها برای شهرستان های بویراحمد و دنا دارد.

۱ نظر

  • اصلا هم پیگیر نیستن خودم ی چادر مسافرتی از سر مجبوری خریدم طرف گرون دادش هر چی پیگیرشدم مسئولین میگفت برو ایطرف و اوطرف آخرشم هیچ کارشناسا هم از جنس همونان کی ب کیه 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.