پیگیر آغاز عملیات اجرایی بیمارستان سی سخت و پاتاوه هستیم

دنا نما: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر آغاز عملیات اجرایی دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه از توابع شهرستان دنا هستیم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، اورنگ ایلامی در نشست شورای اداری بخش پاتاوه با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: پروژه احداث دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه بعد از اخذ مجوزهای لازم از جمله ماده ۲۱۵ و تخصیص اعتبار وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی از اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن برای اجرای این پروژه خبر داد و افزود: این میزان اعتبار روی کاغذ بوده که پیگیر محقق شدن آن و در نهایت تخصیص با هدف تزریق به پروژه و تسریع در روند اجرایی هستیم.

ایلامی با تاکید بر اینکه گیر کار آغاز عملیات اجرایی اخذ مجوز ماده ۲۱۵ است، بیان کرد: امیدوارم با تعامل و همکاری مسئولان و متولیان امر بویژه مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان شاهد برطرف شدن مشکلات موجود باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرستان دنا با داشتن ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارای ۳۱ خانه بهداشت و خدمات رسانی درمانی توسط ۳ پزشک متخصص، ۳ دندانپزشک، ۱۱ ماما و ۱۶ پزشک عمومی است.

ایلامی با بیان اینکه خدمات بستری دائم در شهرستان دنا نداریم، ادامه داد: به جد پیگیر احداث مرکز جامع سلامت منطقه سادات محمودی این شهرستان هستیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.