پل سوم بشار عید فطر زیر بار ترافیک خواهد رفت

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مراحل تکمیل پل سوم بشار گفت: پل سوم بشار عید فطر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز به همراه عزیز فیلی معاون امور عمرانمی استانداری و علی‌مردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان از مراحل ساخت و تکمیل پل سوم بشار بازدید کرد.

در این بازدید احمدی در جمع خبرنگاران با بیان این که یکی از مشکلات مرکز استان به مبادی ورودی و خروجی برمی‌گردد اظهار کرد: شهر یاسوج به نسبت سایر شهرهای استان رشد جمعیتی بیشتری دارد.

این مسؤول ادامه داد: دسترسی مردم به بیرون و درون شهر یاسوج با مشکل مواجه است که با بهره‌برداری از پل سوم بشار بخشی از این مشکل برطرف می‌شود.

مسؤول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد به تاریخچه‌ای از اجرای این پل اشاره کرد و گفت: کار ساخت پل بشار از سال ۸۱ آغاز شد که به دلایل مختلف اتمام آن به موقع انجام نشده است.

احمدی به اعتباراتی که به این پل در گذشته تزریق شده هم اشاره کرد و کل پول تزریق شده در طول برنامه پنجم به این پل را ۵ میلیارد تومان ذکر کرد.

احمدی افزود: وقتی که وارد استان شدم و به دغدغه مردم پی بردم تمام عزم و توان خود روی این پل گذاشتم به طوری که ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای اتمام فاز اول آن کنار گذاشتیم.

استاندار با بیان اینکه این پل دارای دو باند است و در دو فاز اجرا می‌شود از اعتبارات ۱۸ میلیارد تومانی برای تکمیل این پل خبر داد.

وی به زمان بهره‌برداری از فاز اول پل هم اشاره کرد و گفت: در عید فطر امسال فاز اول آن زیر  بار ترافیک می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فاز دوم و زمان اتمام آن فاز هم اشاره کرد و گفت: در فاز دوم اتصال به کمربندی یاسوج اصفهان را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر شرایط جوی اجازه دهد فاز دوم این پروژه تا پایان سال ۹۷ به اتمام می‌رسد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.