کیف پر از طلا و پول در یاسوج به صاحبش برگشت

دنا نما: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ مامور وظیفه شناس پلیس راه یاسوج – شیراز کیف پر از طلا و پول را به صاحبش برگرداندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سرهنگ عنایت حکمتی فر اظهار داشت: ۲ نفر از کارکنان پلیس راه یاسوج به نام های سروان امید مرادی و استوار بهزاد ولدیان حین گشت زنی در محور یاسوج شیراز یک عدد کیف زنانه در جاده پیدا کردند.
وی افزود: این کیف حاوی یک عدد النگو، ۲ عدد انگشتر، یک رشته گلوبند، ۲رشته زنجیر به همراه پلاک، یک عدد دستبند، سه عدد پلاک، یک عدد سنجاق طلا، یک جفت گوشواره، یک رشته سینه ریز و چند تکه طلای شکسته به همراه وجه نقد به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و یک عدد کارت شناسایی بوده است.
حکمتی فر بیان کرد: ماموران بلافاصله مراتب را صورت جلسه و اموال پیدا شده را به یگان خدمتی تحویل دادند.
وی عنوان کرد: با پیگیری های لازم صاحب اموال پیدا شده و پس از احراز هویت و بررسی مدارک در کمال امانتداری و صحت عمل طی صورت جلسه ای در بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به او تحویل داده شد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور ارج نهادن به این عمل شایسته و الگو سازی این گونه رفتارها، از سوی فرماندهی انتظامی از این ۲ مامور وظیفه شناس تقدیر شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.