تیم بسکتبال بانوان نوجوان کهگیلویه و بویراحمد عازم رقابتهای قهرمانی کشور شد+اسامی دعوت‌شدگان

دنا نما: سرپرست هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :تیم بسکتبال بانوان نوجوان استان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور عازم یزد محل برگزاری این مسابقات شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، پریسا پایمرد افزود: این رقابتها از ۲۸ مرداد ماه تا ۲ شهریورماه با حضور تیم های بسکتبال سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ضمن تشکر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان از ورزش بانوان و رشته بسکتبال اظهارکرد: متاسفانه از سه سال گذشته شاهد عدم حضور تیم های بسکتبال بانوان در رقابتهای کشوری بودیم که با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان این معظل رفع شد و این تیم عازم این مسابقات شد .

محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بدرقه تیم نوجوانان بسکتبال بانوان به رقابتهای کشور،حفظ منشا و رعایت حجاب و روحیه پهلوانی در ورزش تاکید کرد و اظهار داشت:از بردها مغروز واز شکست نهراسید و بی شک بانوان ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد داری پتانسیل بالای هستند و این مهم با حمایت همه جانبه مسئولین استانی از ورزش استان بدست خواهد آمد .

به گزارش دنا نما، در تیم اعزامی بانوان استان به رقابتهای بسکتبال نوجوانان قهرمانی کشور زهرا علیپور، شقایق آقا جاری، آرمینا احترامی، نازنین ملک زاده، فاطمه محرابی، شادی تابان سیرت، مائده بهرامی، ریحانه ارشدی، آلما احمدی، ملیکا امیریان، آیدا رضایی و فاطمه رستمی حضور دارند .

فاطمه سجادی بعنوان مربی و کوثر تابان سیرت بعنوان سرپرست تیم اعزامی را همراهی می کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.