خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال+تصاویر

دنا نما: اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در ۴ ماه‌ ابتدایی امسال به ۴ هزار و ۳۷۳ مصدوم خدمات رسانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه به ۴ هزار و ۳۷۳ مصدوم در ۴ ماهه اول سال توسط اورژانس ۱۱۵ استان خدمت رسانی شده است گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۸۷۱ مصدوم به بیمارستان‌های استان انتقال یافتند و ۵۰۲ مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
جلال پورانفرد با اشاره به اینکه از مجموع ۴ هزار و ۳۷۳ مصدوم ۴ ماهه اول سال، ۲ هزار و ۲۳۵ مصدوم در تصادفات جاده‌ای و ۲ هزار و ۱۳۸ مصدوم در تصادفات شهری بودند، افزود:از مجموع سه هزار و ۸۷۱ مصدوم بستری شده در بیمارستان‌های استان، دو هزار و ۳۰ مصدوم در تصادفات شهری و هزار و ۸۴۱ مصدوم در تصادفات جاده‌ای در بیمارستان بستری شدند.
وی با بیان اینکه بیشتر مأموریت‌های بالگرد در مناطق کوهستانی، صعب العبور و عشایری استان انجام شد گفت: در ۴ ماهه امسال از تعداد ۱۱۷ ماموریت توسط اورژانس هوایی استان ۸۰ ماموریت توسط بالگرد یاسوج و ۳۷ ماموریت توسط بالگرد گچساران انجام گرفته است.
پورانفرد افزود: طی این مدت تعداد ۶ زایمان موفق در آمبولانس‌های ۱۱۵ توسط تکنسین‌های اورژانس انجام گرفت که در پایان نوزاد و مادر صحیح و سالم تحویل بیمارستان شدند.
پورانفرد از مردم خواست در موقع حادثه بانیرو‌های امدادی نهایت همکاری را داشته باشند و مسیر را برای آمبولانس و نیرو‌های امدادی باز کنند همچنین از ازدحام درمحل حادثه پرهیز کنند.
خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۱۲
خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۱۳ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۱۴ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۱۱ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۹ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۵ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۶ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۷ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۸ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۹٫jp10 خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۲ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۱ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال۰۰ خدمات رسانی به بیش از ۴ هزار مصدوم در ۴ ماهه امسال

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.