رسانه ها دیده بان بیدار جامعه هستند/تاکید بر بیان دستاوردهای نظام

دنا نما: جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها دیده بان بیدار جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سرهنگ جهانگیر انصاری بعد از ظهر سه شنبه در برنامه تجلیل از خبرنگاران فعال بسیج رسانه افزود: در زمان جنگ دیده بانان نقش مهمی در حوزه فعالیت ها داشتند و امروزه نیز اگر رسانه ها به عنوان دیده بان جامعه دچار غفلت شود، از انعکاس موارد مختلف عقب خواهند افتاد و دچار مشکل می شوند.

انصاری همکاری و تعامل رسانه ها در راستای توسعه همه جانبه استان را ضروری دانست و بیان کرد: باید در عرصه رسانه به توسعه کشور  و استان کمک کنیم و انعکاس ظرفیت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید است.

وی افزود: رسانه ها باید به عنوان دیده بان همیشه بیدار جامعه، علاوه بر انعکاس ضعف ها، دستاوردها را نیز بیان کنند.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان گفت: کشور ما طی چهل سال گذشته تحریم های مختلفی را تجربه کرده است و علیرغم همه دشمنی ها و سنگ اندازی های دشمنان، روند توسعه کشور متوقف نشده است.

وی افزود: شاید در برخی موارد ضعف هایی وجود داشته باشد، اما در عرصه های مختلف علمی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی پیشرفت های زیادی رقم خورده است.

انصاری بیان داشت: با قیاس با دوران پیش از انقلاب می بینیم که ما نسبت به گذشته خیلی روبه جلو رفته ایم.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان گفت: کشور ما “ام القرای” جهان اسلام است و در دفاع از مظلومان گام برداشته است.

انصاری با اشاره با جنگ نرم و اقدامات دشمنان، اظهار داشت: دشمنان شبانه روز خواب را برخود حرام کرده اند تا دشمنی خود با کشور ما را در عرصه های مختلف آزمایش کرده و در توسعه و پیشرفت کشور ما خلل ایجاد کنند. دشمنان می دانند که کشور ما فولاد آب دیده است و نقاط قوت و قدرت ما فراوان است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.