طایفه‌گرایی در کهگیلویه و بویراحمد مصیبت شده/کارمان به جایی رسیده که طایفه‌ها از عزل و نصب‌ها راضی و ناراضی‌اند

دنا نما: معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طایفه‌‌گرایی در استان مصیبت شده و کارمان به جایی رسیده که آنها در عزل و نصب‌ها یا راضی هستند یا رضایت ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید محمد کاظم نظری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز کارمند گفت: در هفته دولت امسال طرح‌های متعدد اقتصادی و عمرانی به بهره‌برداری رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلاتی که کشور با آن مواجه شده گفت: کشور مشکلاتی دارد و عده‌ای نگران این مشکلات هستند اما برخی‌ها به دلیل رقابت‌های سیاسی تلاش می‌کنند فضای یاس و ناامیدی ایجاد کنند و آن را گسترش دهند که هر کسی که به کشور علاقمند است از ایجاد یاس و ناامیدی بپرهیزد.

وی بیان کرد: به عنوان یک ایرانی و مسلمان وظیفه داریم اجازه ندهیم فضای یاس بر کشور حاکم شود که برخی از این فضاسازی‌ها برخلاف واقعیت است.

این مسوول با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: این هفته فرصت خوبی است که به جای تعریف و تمجید آسیب‌شناسی کنیم این حوزه را و برای رفع آسیب‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

نظری به کار غلط سفارش‌پذیری در ادارات استان اشاره کرد و افزود: فرد برای یک کار ساده‌ای که در یک اداره دارد چندین بار به مسوولان و مدیران زنگ می‌زند و سفارش می‌کند که اگر به فکر توسعه استان هستیم از این کارهای ناپسند بپرهیزیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طایفه‌گرایی در این استان مصیبت شده و کار به جایی رسیده که برای عزل و نصب‌ها، فلان طایفه راضی است و طایفه دیگر راضی نیست.

وی با تاکید بر سالم‌سازی محیط اداری گفت: حقوق شهروندی مورد تاکید دولت است و اگر اجرایی شود برخی از دغدغه‌های مردم رفع خواهد شد.

این مسوول تصریح کرد: مدیران نیروهای دلسوز و علاقمند را برای ارائه خدمت به مردم در میز خدمت به کار بگیرند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.