یک محموله بزرگ سیگار قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

دنا نما: جانشین دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک محموله بزرگ قاچاق شامل سیگار و تنباکو شب گذشته توسط نیروها و سربازان گمنام اطلاعات سپاه فتح این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حسین بهمنی اظهار داشت: این محموله کشف شده شامل بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نخ انواع سیگار، سه هزار و ۲۴ کیلوگرم تنباکوی فله‌ای و ۴۰ هزار و ۳۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای در برندها و طعم‌های مختلف بوده است.
وی تصریح کرد: این میزان کالای قاچاق مکشوفه توسط نیروهای زبده اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی دادستان مرکز استان و دستور مقامات قضایی بوده است.
بهمنی یادآور شد: نیروهای اطلاعات سپاه فتح استان با رصد اطلاعاتی دقیق و وصول گزارش‌های مردمی با هماهنگی دادستان با ورود به منزل فرد متهم موفق به کشف انبار این میزان کالای قاچاق شدند.
جانشین دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متهم نیز توسط اطلاعات سپاه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
بهمنی ادامه داد: سیگار در کنار برخی کالاهای دیگر از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، صوتی و تصویری، گوشی تلفن همراه و پوشاک همواره مهمترین کالاهای قاچاق مکشوفه ظرف سال‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.