احمدی استاندار: منطقه ویژه اقتصادی و مناطق آزاد فقط معبری برای ورود عروسک چینی و شکلات است

دنا نما: تنها یک روز بعد از تبدیل گچساران به منطقه ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مناطق ویژه و کارکرد آن اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عصر امروز و به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت با حضور اعضا در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

در این نشست که از هر دری سخن گفته شد یکی از دستورالعمل‌ها در خصوص گزارشی از وضعیت کسب و کار در استان بود که بنا به گزارشی که به استناد از آمارهای رسمی کشوری داده شد وضعیت کسب و کار در استان نسبت به گذشته نامساعدتر شده است.

در گزارشی که توسط کارشناس اتاق بازرگانی خوانده شد برای مثال به دلیل فروش محصولات تولیدی پتروشیمی‌ها به خارج از کشور بسیاری از واحدهای تولیدی فعال استان از جمله آب معدنی‌ها و ظروف پلاستیکی که جز واحدهای فعال استان بوده‌اند دچار مشکل شده‌اند.

در کشاورزی و شیلات نیز چنین وضعیتی پیش آمده و به دلیل نوسانات نرخ ارز غذای ماهی با قیمت گران‌تر به دست واحدهای تولیدی می‌رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در لابلای اظهارات خود در زمینه ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد هم گفت: کم مانده که کل کشور را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی معرفی کنند.

علی‌محمد احمدی گفت: این کار فقط ایجاد معبری برای ورود عروسک چینی و شکلات می‌کند و به غیر این هیچ گلی به سر کشور نریخته است این در حالی است که مسؤولان و نمایندگان خودشان را برای این کار می‌کشند و برای آن له‌له می‌زنند.

بنابراین گزارش، سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که روز گذشته و با تصویب مجلس شورای اسلامی گچساران به عنوان منطقه ویژه اقتصادی شناخته شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.