بیمارستان بزرگ یاسوج تا پایان شهریورماه امسال افتتاح می‌شود

دنا نما: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز اول بیمارستان ۲۹۲ تختخوابی یاسوج تا پایان شهریورماه با حضور مقام عالی وزارت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، اورنگ ایلامی ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان بزرگ یاسوج اظهار داشت: فاز اول بیمارستان بزرگ یاسوج شامل داخلی، اطفال، اتفاقات، اتاق عمل سرپایی و تجهیزات ۴ گانه تا پایان شهریور ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه زمان دقیق افتتاح بیمارستان بزرگ یاسوج بعد از بازدید مشاور وزیر و تایید وی مشخص می‌شود، ابراز کرد: هم اکنون گروه‌های مختلف نصب تجهیزات در این پروژه فعالیت دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برای تسریع در روند اجرایی این پروژه و وارد مدار شدن ان از هیچ کوششی دریغ نکردم، افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ۲۹۲ تختخوابی یاسوج در حال ورود به استان و نصب است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پروژه‌های بهداشتی و درمانی با جان مردم سروکار دارند باید تجهیزات از صفر تا ۱۰۰ تایید شده و بعد مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

بنابراین گزارش، علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان بزرگ یاسوج مسائل و مشکلات این پروژه را از نزدیک بررسی کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.