صندلی خالی مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد در همایش ۴۰ سالگی انقلاب/مدیران سیاسی و فرهنگی کجا بودند؟

دنا نما: وقتی نام همایش چهل سالگی انقلاب است و مدیران و مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی آبرو و عزت و میز و صندلی‌های خود را مدیون انقلاب هستند معلوم نیست که چرا در مراسمی که مزین به نام نامی انقلاب است حضور ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، همایش چهل سالگی انقلاب اسلامی امروز به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حالی در محل سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد که بنا به گفتن فیاض‌بخش دبیر این همایش ملی همه مسؤولان استانی برای حضور در این نشست دعوت شده بودند.

به گفته فیاض‌بخش از سوی معاون سیاسی استاندار همه مسؤولان و شورای اداری استان برای حضور در این همایش دعوت شده بودند.

در همایش امروز که البته با شکوه خاص و با حضور بسیاری از چهره‌های سرشناس فرهنگی و سیاسی استان برگزار شد مسؤولان ارشد استانی و مسؤولان فرهنگی استان حضور نداشتند.

تا آن جا که در این همایش ملی به نام انقلاب و برای جشن ۴۰ سالگی انقلاب مشاهده کردیم به جز چند مدیرکل از جمله مدیرعامل برق، روسایی دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی، بنیاد شهید و تبلیغات اسلامی مدیر دیگری در این همایش مشاهده نشد.

در این بین هر چه گشتیم چهره‌ای حداقل از مسؤولان فرهنگی استان مشاهده نکردیم و این گونه که معلوم بود مسؤولان با جشن انقلاب در ایام چهل سالگی آن قهر کرده بودند.

وقتی نام همایش چهل سالگی انقلاب است و مدیران و مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی آبرو و عزت و میز و صندلی‌های خود را مدیون انقلاب هستند معلوم نیست که چرا در مراسمی که مزین به نام نامی انقلاب است حضور ندارند.

متاسفانه حضور کمرنگ مسؤولان در ادوار مختلف در برنامه‌های ملی و مذهبی از جمله در صفوف نماز جمعه‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره وجود داشته در حالی که مردم این استان در همه برنامه‌ها از پیشروترین استان‌ها برای حضور در مناسبت‌ها بوده‌اند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.