پاتاوه به مدیر بالیاقت نیاز دارد/ مسؤولانی که با نماز جمعه و جماعت قهرند/خانم مدیری که مغضوب بخشدار است

دنا نما: در نشست ائمه جمعه با استاندار کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله خانم مدیری که مغضوب بخشدار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عصر امروز نشست ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار در محل دفتر امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این نشست ائمه جمعه استان مشکلات مناطق مختلف را در حضور استاندار بیان کردند و استاندار دغدغه‌های ائمه جمعه را برای پی‌گیری شنید.

امام جمعه باشت به شدت از مدیران پروازی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: نباید اجازه داد که مدیران پروازی با بیت‌المال چنین کنند.

وی همچنین به مشکل انتخاب نماینده شورای شهرستان باشت برای حضور در شورای استان اشاره کرد و از استاندار خواست تا مسؤولان شهرستانی در این موضوع دخالت نکنند.

افشار امام جمعه چرام هم از استاندار خواست تا فاصله بین ائمه جمعه و استاندار کم شود و ارتباطات بیشتری باشد.

افروغی امام جمعه بهمئی هم به نبود برخی از ادارات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ارشاد اسلامی این شهرستان ساختمان خیلی خوبی دارد اما یک ریال پول برای کارهای فرهنگی نیست.

مشکل برق بهمئی که موجب وارد شدن خسارت به مردم شده هم از دیگر موضوعاتی بود که افروغی به آن اشاره کرد و گفت: برخی از لاین‌ها ۱۹۵ ولت هستند.

امام جمعه پاتاوه هم با بیان اینکه باید اسم شهر پاتاوه را روستای پاتاوه گذاشت اظهار کرد: جای تاسف است که بزرگترین بخش استان پمپ بنزین ندارد در حالی که هر یک از روستاهای استان اصفهان یک پمپ بنزین دارند.

چراغی گفت: در بحث آب هم صدای مردم به خصوص روستاییان درآمده است و در خصوص بیمارستان هم که مردم همیشه مراجعه می‌کنند و پیگیر ساخت آن هستند.

وی با بیان اینکه کارهایی که برخی مسؤولان در پاتاوه می‌کنند تنها باعث بدبین شدن به نظام می‌شود تصریح کرد: نظارتی روی کار شهردار و بخشدار نیست.

وی گفت: پول شهری را می‌گیرند اما امکانات روستایی هم به مردم نمی دهند چرا که به جز چند مدیر، مدیر لایقی در پاتاوه نداریم.

امام جمعه پاتاوه از معاون استاندار و سایر مسؤولان هم گلایه کرد که در روز افتتاح ساختمان شهرداری صدای اذان را شنیدند و نماز جمعه هم برپا بود اما آقایان در هنگام برگزاری نماز جمعه هیچ اهمیتی ندادند و روبان خود را قیچی کردند!.

محمودی‌اصل امام جمعه لنده هم از وضعیت مدیران پروازی در این شهرستان انتقاد کرد و از وضعیت راه‌های روستایی در لنده گلایه کرد.

صلواتی امام جمعه قلعه‌رئیسی هم از عملکرد بخشدار انتقاد کرد و گفت: با واسطه ایشان را به حضور پذیرفتم چون فرزند شهید بود و بعد از آن ۶ مرتبه به دیدار وی رفتم که تاکنون یک بار به خود زحمت نداده به دفتر ما سری بزند اما به دلیل عهدی که بسته‌ام به او کمک خواهم کرد.

وی محرومیت بخش از اداره ارشاد و تبلیغات را هم مشکل دیگری دانست و گفت: بحث حضور کمرنگ مدیران در نماز جمعه و حتی در نماز جماعت‌ها هم موضوعی است که استاندار باید تذکر دهد.

صلواتی مشکل سه کیلومتر ورودی شهر قلعه‌رئیسی را هم مشکل همیشگی دانست که باید برای یک بار این مشکل برطرف شود.

امام جمعه قلعه‌رئیسی همچنین از بخشدار انتقاد کرد که چرا و به چه دلیل اجازه نمی‌دهد مدیر کتابخانه‌ها که یک خانم است در جلسات حضور پیدا کند.

راوند امام جمعه دیشموک هم از مشکل آب منطقه دیشموک گلایه کرد و گفت: چرا دو سال آموزش و پرورش نباید معاون پرورشی داشته باشد و چرا مسؤولانی که به دیشموک می‌آیند فقط وعده می‌دهند.

مصباح امام جمعه سی‌سخت هم از مسؤولان انتقاد کرد که در گزارش‌دهی به مردم ضعیف هستند و همچنین درخواست کرد تا مرکز قرآنی سی‌سخت در بودجه امسال دیده شود.

پژمان امام جمعه سرفاریاب هم به استاندار گفت یک سال است که استاندار شده‌اید و به همه بخش‌های استان رفته‌اید و تنها بخش سرفاریاب از چشم شما دور مانده است.

وی گفت: سد شراب‌گروه فراموش شده و صحرای جمال‌‌الدین را که دولت قبلی کار قطره‌ای کردن آبیاری آن را انجام داد ناتمام گذاشته‌اید در حالی که لوله‌کشی آن انجام شده و مردم معترض هستند اما نظیر چنین کاری در باشت انجام شد و مردم آنجا لذتش را می‌برند..

وی گفت: جاده آب حیات باغچه سادات هم به دست فراموشی سپرده شده و فیش آب یک میلیونی در سرفاریاب داریم اگر شربت سکنجبین هم از لوله بیرون می‌آمد هزینه آن یک میلیون تومان نبود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.