سهم‌خواهی مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات فصل پنجم/علوی: دادگاهی نشدم

دنا نما: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از اعتبارات فصل پنجم به ورزش استان کمک شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عصر امروز نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها به مناسبت هفته تربیت بدنی که از ۲۶ مهرماه آغاز و تا دوم آبان ادامه دارد، برگزار شد.

در این نشست سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان در محورهای مختلف توضیحاتی در خصوص عملکرد و کارکرد ورزش و جوانان استان ارائه کرد.

وی در این نشست گریزی هم به اعتبارات فصل ۵ زد و گفت: از محل اعتبارات فصل ۵ به استان‌های مختلف و به حوزه ورزش از ۸۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان تزریق شده که به استان ما از این محل تاکنون به غیر از یک مبلغ ۵ میلیون تومان در سال ۹۵ مبلغی داده نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه دلیل ندادن اعتبار از این محل را نمی‌دانیم افزود: از همین جا سهم‌خواهی می‌کنم چرا که تقریبا همه استان‌ها از این محل تاکنون دریافت کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که برای پرورش قهرمانان ملی تا چه اندازه در استان تلاش کرده‌اید اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی قطر در سال ۲۰۰۶ تنها یک بازیکن از استان داشتیم که این تعداد در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی به ۷ ورزشکار رسید که برای اولین بار ورزشکار خانم از استان در مسابقات شرکت کرد و دو مدال هم از مسابقات گرفتیم.

علوی در خصوص تلاش برای اعتلای فوتبال استان و حضور نماینده‌ای از شهر یاسوج در مسابقات کشوری هم گفت: من زور خودم را زده‌ام و با چندین نفر هم به عنوان حامی مالی صحبت کردم که نتیجه‌ای نگرفتم و در یک قلم یکی از آن‌ها قول کمک ۵ میلیون تومانی داد!.

وی در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هم به نشست‌ها و پی‌گیری‌های خود اشاره کرد و گفت: اول این که باید تشکر کنم از رئیس‌کل دادگستری و دادستان استان که به کمک ما آمدند و در شورای حفظ حقوق بیت‌المال این موضوع را مطرح کردند تا دیگران حساب ببرند و مشکلات ورزشگاه زودتر برطرف شود.

این مسوول گفت: سایت‌هایی نوشتند که علوی دادگاهی شد اما این گونه نبود و مسؤولان قضایی تنها از ما توضیح خواستند و خبرنگاران به جای این که بنویسند علوی دادگاهی شد می‌توانستند بنویسند که دستگاه قضایی به کمک ادار‌ه‌کل ورزش آمد تا ورزشگاه زودتر تکمیل شود.

وی افزود: حدود ۲۵ روز است که پیمانکار در داخل ورزشگاه کار خود را شروع کرده و سونا و جکوزی در حال ساخت است و سقف‌هایی که بر اثر زلزله خراب شده بودند تعمیر شده است.

علوی به برنامه‌های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنیم و در روز جمعه هم همایش راهپیمایی را با حضور شبکه سوم خواهیم داشت که ۱۱۰ جایزه به اضافه جایزه ویژه خودروی پراید اهدا می‌شود.

وی افزود: در هفته تربیت بدنی در سطح استان ۴ پروژه کلنگ‌زنی و ۴ پروژه افتتاحی خواهیم داشت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.