فوتبال و والیبال بخش پاتاوه در شهرستان دنا سرآمد است

دنا نما: رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان دنا گفت: فوتبال و والیبال بخش پاتاوه در شهرستان دنا سرآمد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، نظری در پنجمین همایش سنتی و محلی به مناسبت هفته تربیت بدنی در روستای باگ از توابع بخش پاتاوه افزود: شهرستان دنا دارای استعدادهای بالقوه ورزشی فراوانی در رشته های  مختلف ورزشی است که می تواند برای استان و در رده ملی افتخارآفرینی کنند.

مهدی نظری گفت: در شهرستان دنا، شهر سی سخت بیشتر در رشته های نک نفره موفقیت های خوبی داشته است درحالی که بخش پاتاوه در رشته های گروهی مانند فوتبال  و والیبال درخشش خوبی دارند و باید به این مقوله و چگونگی سرمایه گذاری ورزشی در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تربیت بدنی شهرستان دنا قصد ایجاد تحول در ورطش این شهرستان را دارد و کار تجهیز سالن های ورزشی را در زستور کار خود قرار داده است و عملیات تجهیز سالن های ورزشی در بخش های مرکزی و پاتاوه ادامه دارد.

نظری افزود: یکی از ذغدغه های به حق مردم بخش پاتاوه خشک شدن چمن زمین فوتبال  شهر پاتاوه هست که با تصمیم مدیرکل ورزش جوانان قصد احیای این زمین ورزشی را داریم و کار واگذاری این مجموعه ورزشی به مناقصه رفته است و در آینده نزدیک عملیات احیای این مجموعه شروع خواهد شد.

رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان دنا بیان کرد: پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی ۵ سالن ورزشی در بخش پاتاوه نشان از توجه دولت به ارتقای ورزش و سلامتی در مناطق کمتر توسعه یافته را دارد و امیدواریم با  افتتاح این ۵ سالن ورزشی خدمتی درخور مردم قهرمان پرور پاتاوه داشته باشیم.

نظری خاطرنشان کرد: ۲۰ فقره وام اشتغال ۳۰ میلیون تومانی در حوزه ورزش و جوانان به شهرستان دنا اختصاص داده شده است و افراد واجدشرایط که قصد اشتغالزایی را دارند و سن آنها بین ۱۸ تا ۳۵ سال است می توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا مراجعه کنند تا جهت دریافت تسهیلات به بانک قرض الحسنه رسالت معرفی شوند.

وی گفت: یکی از سیاست های دولت در راستای سلامت جامعه، برگزاری  جشنواره های مختلف ورزشی است که امروز پیرو در همین راستا، پنجمین همایش سنتی و محلی به مناسبت هفته تربیت بدنی و برگزاری بازی های بومی و محلی در روستای باگ از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا برگزار شد و استقبال خوبی از این همایش به عمل آمد.

به گزارش دنا نما، به همت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی شهرستان دنا این همایش در روستای باگ واقع در بخش پاتاوه شهرستان دنا برگزار شد و مسابقات متعددی در رشته های محلی کلکله، چوب کشی، هفت سنگ، تیرو کمان، الختر و دوباگونی در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار و در پایان به ۲۶ نفر از نفرات ممتاز ورزشی  و ۱۰ نفر از کسانی که در حاشیه این همایش اقدام به پخت غذای محلی کردند اهدا شد.

 گزارش تصویری پنجمین همایش سنتی و محلی به مناسبت هفته تربیت بدنی در روستای باگ از توابع بخش پاتاوه:

۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۴۲۲۰۳ ۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۴۳۳۲۵ ۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۴۳۳۵۰ ۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۴۳۴۴۹ ۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۴۳۵۰۵ ۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۵۱۷۱۷ ۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۵۱۷۲۸ ۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۵۴۷۴۰ ۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۶۰۸۴۳ ۲۰۱۸۱۰۲۶_۱۶۵۳۱۴ DSC_0006 DSC_0008 DSC_0010 DSC_0012 DSC_0014 DSC_0019 DSC_0022 DSC_0024 DSC_0025 DSC_0026 DSC_0033 DSC_0037 DSC_0042 DSC_0044 DSC_0053

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.