تولید۱۲ هزار دقیقه برنامه برای تبیین خدمات انقلاب در شبکه دنا

دنا نما: بیش از ۱۲ هزار دقیقه برنامه در شبکه دنا برای تبیین خدمات انقلاب اسلامی تولید می شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، مدیرکل صدا وسیمای مرکزاستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان برنامه‌ها و اولویت‌های شبکه استانی دنا در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: صداوسیمای شبکه دنا با راهبرد تبیین خدمات ارزشمند انقلاب در ۴۰ سال گذشته ۱۱ عنوان برنامه در ۵ هزارو ۴۷۰ دقیقه در حوزه سیما و در حوزه صدا ۹ عنوان برنامه با ۶ هزار و ۷۶۵ دقیقه درزمینه ۴۰ سالگی انقلاب تهیه وپخش کرده است و یا در حال تولید دارد.

یوسف افشارنیا با اشاره به اینکه صدا وسیما در برنامه‌های خود با بصیرت، هوشیاری، همدلی و احساس مسئولیت در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نماد افتخار به گذشته و امید به آینده را ترسیم می‌کند افزود:درحوزه خبرهم حدود ۵۰ گزارش‌های مستند، موضوعی و خبری باموضوع خدمات و دست آورد‌های انقلاب پخش شده و یا در حال تولید است.
وی با اشاره به اینکه صدا وسیما افکار عمومی را می‌سازد و نماینده افکار عمومی هم هست گفت:باید به دور از دیدگاه‌های جناحی، بخشی و طایفه ای، با همگرایی و وحدت و با زبان هنر و رسانه حقایق را به زیبایی برای مردم به ویژه جوانان که بیش از همه در آماج هجمه دشمنان قرار دارند، تبیین کنیم، تا از حقایق موجود آگاهی یابند.
افشار نیا اضافه کرد: ترسیم افقی روشن و امید بخش برای آینده انقلاب اسلامی، تبیین دستاورد‌های معنوی و کارنامه انقلاب، ترویج گفتمان انقلابی گری، بیان نقش امام و روحانیت در بیداری جامعه، افزایش شناخت نسبت به دشمن و تقویت احساس تعلق اجتماعی از مهمترین اهداف و محور‌های برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب است که در طول سال باید ساماندهی و اجرا شوند.
مدیرکل صدا وسیمای استان ادامه داد: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را باید جشن پختگی فکری و اعتقادی ملت ایران دانست و رسانه‌ها و به ویژه صدا وسیما باید تلاش کنند برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.
آقای افشارنیا با تاکید براینکه باید از فرصت خدمات ۴۰ سالگی انقلاب برای امیدافزایی و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی بهره گرفت گفت: مردم نقش اصلی را در مبارزه‌های انقلاب و حتی در این ۴۰ سال داشته اند و رسانه ملی و استانی باید آن‌ها را در برنامه‌ها و مستند‌های خود تشریح کنند.
در این نشست همچنین خبرنگاران مطبوعات و پایگاه‌های اطلاع رسانی در فضای مجازی استان نظرات و پیشنهاد‌های خود را در خصوص نحوه تبیین و اجرای برنامه‌های ویژه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ارائه دادند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.