۴۰ سال بسیجی‌وار با مشکلات مقابله کرده‌ایم/کهگیلویه و بویراحمدی‌ها ۱۰۰ درصد بسیجی‌اند

دنا نما: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نظر من ۱۰۰ درصد مردم این استان بسیجی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، در آستانه هفته بسیج، نشست فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن سردار شهید نورعلی شوشتری سپاه فتح استان برگزار شد.

در این نشست سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح با تبریک فرا رسیدن این هفته اظهار کرد: امام راحل با دوراندیشی نهادهایی مانند سپاه و جهاد و کمیته امداد و در نهایت بسیج مستضعفین را راه‌اندازی کردند که بسیج درخشان‌ترین میراث امام راحل به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای صدور انقلاب نیاز به چنین نهادی همانند بسیج داشتیم چرا که با تفکر بسیجی می‌توان انقلاب را به همه دنیا صادر کرد و امروز شاهدیم که این تفکر و گفتمان در دنیا طنین‌انداز شده است.

وی با بیان اینکه ندای انقلاب را در اقصی نقاط جهان می‌شنویم افزود: دشمن وقتی دید که اسلام در قلب اروپا نفوذ کرده جنگ نرمی را در اروپا و جنگ سختی را در قالب جنایت‌های داعش و گروهک‌های تروریستی در غرب آسیا راه‌اندازی کرد به این ترتیب که با جنگ نرم در اروپا به آن‌ها بقبولاند مسلمانان خونخوار و جنایتکار هستند در حالی که داعش و تروریست‌ها دست پرورده خود آن‌ها هستند و ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد.

این فرمانده ارشد نظامی به فراگیر شدن تفکر بسیجی در بسیاری از بلاد اسلامی اشاره کرد و گفت: الحشد الشعبی در عراق و این روزها در یمن و در سوریه با الگو گرفتن از چنین تفکری مقاومت و دفاع صورت می‌کنند.  وی تحقیر آمریکا را حاصل تفکر بسیجی دانست و گفت: امام راحل به دنبال بسیج جهانی بودند تا همه بلاد اسلامی با تفکر بسیجی بتوانند مقابل ظلم و ستم و استبداد و استکبار قد علم کنند.

خرمدل به فراگیر بودن تفکر بسیجی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: هر چند ممکن است که ۴۰ درصد از مردم استان عضو اقشار مختلف بسیج باشند اما معتقدیم که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با تفکر بسیجی زندگی می‌کنند و از نظر ما ۱۰۰ درصد مردم استان بسیجی هستند و هر کسی که دلش با نظام و انقلاب باشد بسیجی است.

وی نقش خبرنگاران و رسانه‌ها را در تحولات بی‌بدیل دانست و گفت: در مقابل هم اگر امروز آمریکا در دنیا جولان می‌دهد سربازان واقعی آن‌ها رسانه‌ها هستند.  فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که علی‌رغم همه تحریم‌ها ایستاده‌ایم خاطرنشان کرد: در طول ۴۰ سال اخیر بسیجی‌وار با مشکلات مقابله کرده‌ایم و با همین تفکر جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، ترورها با ۱۷ هزار شهید و سختی‌های دیگر را پشت سر گذاشته‌ایم.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.