کالاهای اساسی موردنیاز برای ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد تامین شد

دنا نما: معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم برای ماه رمضان خبر داد و گفت: این کالاها از طریق فروشگاه‌های رفاه، کورش، اتکا و خانه و کاشانه در شهرهای بزرگ و عاملین خوش‌نام و معتبر در شهرهای کوچک توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، جعفر گوهرگانی ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم اظهار داشت: همه کالاهای اساسی از جمله، برنج، مرغ، گوشت گوسفندی و شکر برای رفاه حال مردم در این ماه تامین شده است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کالاها از طریق فروشگاه‌های رفاه، کورش، اتکا و خانه و کاشانه در شهرهای بزرگ و عاملین خوش‌نام و معتبر در شهرهای کوچک توزیع می‌شود.

گوهرگانی با بیان اینکه نرخ همه این کالاها تعیین شده است، از سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی خواست نماینده دائم در محل توزیع این کالاها مستقر کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام عاملان توزیع باید با نصب بنر بر سردر مغازه و یا فروشگاه به مردم اطلاع‌رسانی کنند، عنوان کرد: هیچ دستگاه دولتی سهمیه‌ای از کالاهای اساسی ندارد و کارمندان ادارات باید مانند سایر مردم برای تامین اقلام مورد‌نیاز خود به فروشگاه‌ها مراجعه و خرید کنند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سلامت مردم اولویت ما است و همه کالاهایی که تامین و توزیع می‌شود باید از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشند.

گوهرگانی بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم کشتار روز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده و عرضه این کالا با قیمت بالاتر از این، گران‌فروشی و تخلف محسوب شده و با عامل توزیع برخورد قانونی می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت ثبت همه انبارهای استان در سامانه جامع انبارها، گفت: هر انباری که در این سامانه ثبت نشده باشد و شناسایی شود به منزله احتکار است و با صاحبان آن برخورد قانونی می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.