اظهار نارضایتی از وضعیت برخی اماکن کهگیلویه و بویراحمد/خدا نکند استان روی ریل غلط بیفتد

دنا نما: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت برخی اماکن استان اظهار نارضایتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سردار حمید خرمدل ظهر امروز در جمع فعالان حوزه فضای مجازی شهرستان بویراحمد با بیان این که امروزه زندگی به دلیل حضور همه جانبه اینترنت نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است اظهار کرد: روزی فرا خواهد رسید که هرگز متوجه حضور اینترنت در زندگی نشویم همچنان که نفس کشیدن خود را احساس نمی‌کنیم و روی آن فکر نکرده‌ایم.

دلسوزی دشمن تنها در یک مورد!

ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروزه با ساخت و پخش دو کلیپ می‌توان همه معادلات را بر هم زد چرا که جنگ فرهنگی همراه با فضای مجازی بسیار سخت‌تر و خطرناک‌تر از جنگ نظامی شده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که امروزه فضای سایبر و اینترنت فرصت را در اختیار همه گذاشته که به افکار و قلوب رسوخ کند افزود: نظام سلطه علی‌رغم این که همه چیز را از دنیا به خصوص محرومان و مستضعفان دریغ کرده اما بنا دارد که برای دستیابی به مطامع خود اینترنت را به دورترین نقاط جهان ببرد.

وی با ابراز تاسف از وضعیت تکنولوژی‌های وارداتی در کشور خاطرنشان کرد: تکنولوژی یا به کشور نمی‌آید و یا اگر آمد افسار گسیخته و بدون پیوست فرهنگی است و موجب ولنگاری می‌شود.

وای از روزی که استان روی ریل غلط بیفتد

خرمدل به ظرفیت‌هایی که برای مقابله با فضای مجازی و سایبر در کشور وجود دارد اشاره کرد و گفت: باید تلاش‌ها شتاب بیشتری به خود گیرد چرا که در استان کهگیلویه و بویراحمد که در گذشته استانی عشایری و سنتی بوده و رو به سوی زندگی مدرن می‌رود اگر برنامه‌ای برای مقابله با هجمه‌های فضای مجازی نباشد استان روی ریل غلطی خواهد افتاد که امکان بازگشت از آن وجود ندارد.

وی با بیان توصیه‌هایی به فعالان فضای مجازی به خصوص فضای مجازی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اول از همه باید کار شبکه‌ای در دستور کار قرار گیرد همانند آن چه که امروز دشمن علیه کشور ما انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه فتح گفت: تیم‌هایی در برخی کشورها علیه جمهوری اسلامی در فضای مجازی کار می‌کنند که یکی از آن‌ها رژیم صهیونیستی است که روزانه علیه ما تولید محتوا می‌کنند.

وی با بیان مثالی از اقداماتی که علیه جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، افزود: برای مثال اگر مدیری تودیع و معارفه می‌شود فوراً در فضای مجازی اعلام می‌کنند که فلان مدیر از کشور گریخته است و شایعاتی دیگر از این دست که با کار شبکه‌ای باید مقابل آن‌ها تولید محتوا کرد.

وضعیت برخی اماکن فجیع شده است/از سپاه هم مطالبه‌گری باید کرد

سردار خرمدل به ملزومات و اهداف مورد نظر در تولید محتوا اشاره کرد و گفت: باید از ادبیات امروزی و نیازهای جامعه در تولیدات خود استفاده کنیم و گفتمان جدید راه‌‌اندازی شود باید از مسئولان مطالبه‌گری کرد از کسانی که از حق و حقوق مردم استفاده می‌کنند باید مطالبه‌گری لازم انجام شود.

وی با انتقاد دوباره از وضعیت حوزه فرهنگی در استان و در برخی از نقاط تصریح کرد: مطالبه‌گری در حوزه فرهنگی موضوعی مهم است همین آبشار یاسوج را در نظر بگیرید که اوضاع فرهنگی در آن فجیع شده یک مجموعه‌ای بی در و پیکر که یا با مجوز و یا بدون مجوز ساخت و ساز‌هایی در آن انجام شده است.

اقدامات مردم در سیل اخیر فراموش نشود

خرمدل از فعالان فضای مجازی خواست تا در خصوص وضعیت چنین فضاهایی از همه از جمله از خود سپاه و گردشگری، شهرداری؛ ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و اماکن و سایر نهادها و دستگاه‌های مرتبط با حوزه فرهنگی مطالبه‌گری شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که لازم است تهاجمی در برابر اقدامات دشمن عمل کنیم اظهار کرد: آن‌ها بسیاری از ارکان ما را زیر سؤال می‌برند و راجع به زن می‌گویند که در ایران زنان آزادی ندارند در حالی که جواب کوچکترین اعتراضی به پلیس آمریکا مساوی با مرگ است و خودشان هیچ شانی برای زنان قائل نیستند.

سردار خرمدل برجسته کردن نقاط ضعف دشمن را راهکاری برای مقابله با آن‌ها دانست و افزود: باید نقاط قوت خود را برجسته کنیم همانند آن چه که مردم در زلزله و سیل از خود نشان دادند و به یاری همنوعان شتافتند و اقداماتی بی‌نظیر توسط خود مردم انجام شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.