احداث بیمارستان سی‌سخت پس از سال‌ها چشم‌انتظاری تعیین تکلیف شد

دنا نما: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف بیمارستان سی سخت خبر داد و گفت: این پروژه بزودی به مناقصه می‌رود که امیدوارم پیمانکاران دارای صلاحیت و کننده کار در این فراخوان شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، پرویز یزدانپناه خواستار رفع مشکلات در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دنا شدند.

وی در سفر به شهر سی سخت مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را بررسی که در آخر وعده داد از هیچ کوششی برای تعیین تکلیف و آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان پاتاوه کوتاهی نکند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از تعیین تکلیف بیمارستان سی سخت خبر داد و افزود: این پروژه بزودی به مناقصه می‌رود که امیدوارم پیمانکاران دارای صلاحیت و کننده کار در این فراخوان شرکت کنند.

 یزدانپناه اظهار داشت: در زمینه منابع مالی مورد نیاز برای اجرای این پروژه مشکلی نداریم و به طور حتم در صورت انتخاب پیمانکار توانمند در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش شهرداری و شورای شهر سی سخت با مجموعه بهداشت و درمان شد و افزود: پیگیری اعضای شورای این شهر برای رفع مشکلات قابل تقدیر است.

یزدانپناه خاطرنشان کرد: شهر سی سخت به عنوان یکی از شهرهای مقصد گردشگری بدون شک نیاز به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بیش از پیش دارد که در این زمینه کاستی‌ها احصاء و برای جبران کمبودها اقدام می‌کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.